return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 
!! OFFICIAL TIESTO ELEMENTS OF LIFE WORLDTOUR 2007 THREAD !!

eieregooie
Ja, da's allemaal leuk en aardig... maar ik wil nou eerst wel eens even definitief weten waar ik 16 maart verwacht wordt :p

Als t echt Schiphol is mogen ze wel wat regelen mbt parkeerkosten zeg maar :toothless
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, da's allemaal leuk en aardig... maar ik wil nou eerst wel eens even definitief weten waar ik 16 maart verwacht wordt :p

Als t echt Schiphol is mogen ze wel wat regelen mbt parkeerkosten zeg maar :toothless

nou ze hebben niks voor niks de datum en lokatie weggehaald op www.lockerbox.nl, daar stond namelijk bij dat het op Schiphol gehouden zou worden.
Dus dat doen ze niet zomaar :D
Maar waar op Schiphol?
eieregooie
Volgens een gerucht op tiesto.com in de kelder of zoiets vaags... Laat die thread nou ook verdwenen zijn :p

Wat is t parkeertarief tegenwoordig op Schiphol? €3.80 per uur ofzo?
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by eieregooie
Volgens een gerucht op tiesto.com in de kelder of zoiets vaags... Laat die thread nou ook verdwenen zijn :p

Wat is t parkeertarief tegenwoordig op Schiphol? €3.80 per uur ofzo?

in de kelder?
gaan we ergens feesten tussen de bagage ofzo?

ik weet niet wat het parkeertarief is, ik ga altijd met de trein naar Schiphol..gratis: NS OV Jaarkaart.
misschien op www.schiphol.nl kijken :D
eieregooie
omg...

3 uur = €11,40

Da's dus idd €3,80 per uur :eyes: Ik dacht dat ik t overdreven had... Dagtarief is €26,=

Feestje in een hangar en dan gratis parkeren op de landingsbaan lijkt me de beste oplossing :p En dan mogen al die treiners lekker een paar kilometer door de regen wandelen :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland