|
|
| eieregooie |
Ja, da's allemaal leuk en aardig... maar ik wil nou eerst wel eens even definitief weten waar ik 16 maart verwacht wordt :p
Als t echt Schiphol is mogen ze wel wat regelen mbt parkeerkosten zeg maar :toothless |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja, da's allemaal leuk en aardig... maar ik wil nou eerst wel eens even definitief weten waar ik 16 maart verwacht wordt :p
Als t echt Schiphol is mogen ze wel wat regelen mbt parkeerkosten zeg maar :toothless |
nou ze hebben niks voor niks de datum en lokatie weggehaald op www.lockerbox.nl, daar stond namelijk bij dat het op Schiphol gehouden zou worden.
Dus dat doen ze niet zomaar :D
Maar waar op Schiphol? |
|
|
| eieregooie |
Volgens een gerucht op tiesto.com in de kelder of zoiets vaags... Laat die thread nou ook verdwenen zijn :p
Wat is t parkeertarief tegenwoordig op Schiphol? €3.80 per uur ofzo? |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Volgens een gerucht op tiesto.com in de kelder of zoiets vaags... Laat die thread nou ook verdwenen zijn :p
Wat is t parkeertarief tegenwoordig op Schiphol? €3.80 per uur ofzo? |
in de kelder?
gaan we ergens feesten tussen de bagage ofzo?
ik weet niet wat het parkeertarief is, ik ga altijd met de trein naar Schiphol..gratis: NS OV Jaarkaart.
misschien op www.schiphol.nl kijken :D |
|
|
| eieregooie |
omg...
3 uur = €11,40
Da's dus idd €3,80 per uur :eyes: Ik dacht dat ik t overdreven had... Dagtarief is €26,=
Feestje in een hangar en dan gratis parkeren op de landingsbaan lijkt me de beste oplossing :p En dan mogen al die treiners lekker een paar kilometer door de regen wandelen :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|