|
|
| Ouwe Dwaas |
2 juni hebben we inderdaad ook nog een ander festival hier in Arnhem: Free Your Mind, net even op Party Flock gekeken.
Nou 2 grote events op dezelfde dag in Arnhem?
Krijg je weer al dat gedoe over politie inzet e.d.
ben benieuwd wat ze gaan beslissen hier bij de gemeente Arnhem.
wordt het 9 juni misschien en wie weet toch 2 daags?
want TIC 2004 was eigenlijk ook eerst aangekondigd als 1 concert en het werden er 2.
I'll rest my case :D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
2 juni hebben we inderdaad ook nog een ander festival hier in Arnhem: Free Your Mind, net even op Party Flock gekeken.
Nou 2 grote events op dezelfde dag in Arnhem?
Krijg je weer al dat gedoe over politie inzet e.d.
ben benieuwd wat ze gaan beslissen hier bij de gemeente Arnhem.
wordt het 9 juni misschien en wie weet toch 2 daags?
|
moet geen probleem zijn denk ik...degenen die overdag aanwezig zijn kunnen s'avonds dan ook aanwezig zijn:) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Muppy
moet geen probleem zijn denk ik...degenen die overdag aanwezig zijn kunnen s'avonds dan ook aanwezig zijn:) |
das ook weer zo.
de echte die hard feestbeesten :D |
|
|
| jappy-b |
als het niet door zou gaan op 2 juni ivm zal het denk ik eind moeten worden aangezien 9 juni de eo jongeren dag is in het gelredome en die week erna het EK/WK -21 voetbal in nederland word gehouden druk schema in het gelredome ;)
zal wel 2 juni moeten worden denk ik en ruud de wild heeft gister ookal zn bek voorbij geluld om te zeggen dat 2 juni Tiësto In Concert word gehouden in het gelredome |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by jappy-b
ik wacht wel op de nederlands op 2 juni... van hier naar hasselt en weer terug gaat een iets te duur avondje worden eigenlijk... maar die vip kaart... 318 euro voor 4 kaartjes...valt nog mee als je ook nog een fles champagne dr bij krijgt... |
ik ben 2 jaar geleden naar Hasselt geweest. (kaarten heel relaxed 3 weken van tevoren gekocht) Die VIP was echt een lachertje. De VIPS hadden een wachtrij :clown: (wij liepen gewoon door) , stonden achterin de zaal op een balkonnetje met baggergeluid (voorin was het beter toeven) :clown: en het parkeren bij de gewone kaartjes was ook helemaal niks mis mee.
nou en die fles champagne is natuurlijk wel de bom :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|