|
|
| Desperado22 |
All other threads on Tiesto's worldtour will be closed / deleted without notice.
Carry on :D
| quote: | Originally posted by Desperado22
I have saw this Booklet from ID&T in Belgium.... and it should be a "Tiesto in Concert World Tour 2007" after the Release of his new Album "Elements of Life".
The Edition in Belgium should be once again in the Ethias Arena in Hasselt on May 19th 2007. Also an Edition in Polen is planned,maybe in April... and the Gelredome in Arnhem should also once again a place,where the concert is placed to be... maybe one week earlier than the belgium edition.
more infos are coming soon. |
|
|
|
| HardKiller |
| Nice to have a date, thx for the info :) |
|
|
| eieregooie |
| In Polen, dat is wel vet... die mensen gaan daar zo vreselijk los volgens mij :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
dan zullen binnenkort de datums voor NL ook wel bekend worden gemaakt.
misschien volgende maand al en dan februari kaartverkoop?
dan gaan de kaarten zeker besteld worden en een vliegticket regelen voor mijn verloofde uit de VS.
Die moet er bij zijn, want we hebben 2 jaar geleden elkaar ontmoet met Tiesto In Concert.
Een mooie afsluiter, het zal waarschijnlijk mijn allerlaatste feest zijn als inwoner van NL.
En dan het concert bezoeken waar het allemaal mee is begonnen.
HEEERLIJK!!!!
Dus ID&T Nederland kom maar op met die datums :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
In Polen, dat is wel vet... die mensen gaan daar zo vreselijk los volgens mij :D |
Of ze scoren net een ontzettend lekker wijf (want die zijn daar allemaal strak) of ze hebben teveel goedkope drank op! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|