|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Als Dresscode staat er: Dress To Impress!
Kostuum is dus niet verplicht, gewoon een beetje deftig gekleed zal meer dan goed zijn :p |
was vorig jaar ook me fever in den hilton, zo goe als iedereen in kostuum :p |
|
|
| FenixStyle |
Slechts één woord: FEEEEEEEEEESSSSTTTTTT :p
Verslagje volgt vanavond wel, nu me eerst eens ff storten op de restjes van de kaastafel hier thuis en daarna nog naar de bomma voor nog meer te eten :p |
|
|
| Antony |
BEST NEWYEAR EVER ! dank u id&t :p
twas echt zalig, decoratie en belichting was illusion int sportpaleis in't klein. ni gewoon! die balzaal is ook enorm knap, en leuk om op tapijt te feesten. waren wel 2 minpunten in de organisatie. mocht vanuit de zaal niet meer terug om men vest in de vestiare te gaan hangen, en dit stond pas aangegeven in de lift naar de zaal zelf, te laat dus. en glazen gebruiken voor bier en champagne is knapper en leuker, ma dan is het jammer da den helft zen glazen op de grond gooit met als gevolg da ge heel de nacht op stukjes glas kunt dansen.
heb gelukkig wa lotjes kunnen vangen voor gratis champagne, zoals velen denk ik :D was echt fijn, ook de andere free gifts waren reuze. en het volk was ook normaal, geen dikke nekken ofzo. gewoon jonge feestvierders, die er wel net bijliepen. (ik was ook in plastron zenne)
de muziek dan, begong me wa stevige houseplaatjes en af en toe een stel ware danceklassiekers. vanaf da we de waaierkes kregen, denk rond een uur of 2 brak de hemel los :crazy: alle sensation anthems wel gekregen en daarbovenop universal nation, café del mar en noem maar op :) wel over heel de avond paar tracks ne keer of 4 ghoord: detroit, yeah yeah, domino. laatste uur nog efkes een lap op gegeven me wa hardere retro als first rebirth enzo.
had men verwachtingen ni echt hoog gezet, maar was volledig onterecht. dacht ni da het zó knap zou zijn. ik hoop alvast da er volgend jaar een nieuwe editie volgt. dít wil ik nimeer missen :o |
|
|
| Transfusion |
ben uiteindelijk niet geweest, laatste domme beslissing van 2006 :mad:
De studies, het geweten :sadgreen: |
|
|
| deckard1001 |
HEAVEN was gewoon supervet, ook met lage verwachtingen vertrokken maar het was gewoon de max. Eindelijk weer eens een goed trance/retro feestje gekregen van ID-T.
Een oudejaar om niet vlug te vergeten!!!
Ook nog dikke chapeau voor de Fou want lazershow was gewoon super |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|