|
|
| Shadow |
| quote: | Originally posted by C.E.U.N.E.N
Stuur een pm naar Gabriël! Die weet dat wel. |
Is Gabriël ook zijn forumnaam? |
|
|
| Antony |
| laat er maar dikke nekken zijn, zie ik liever bezig dan de alternatieve marginale zatlapkes die ge overal elders tegenkomt. en ni in de koude staan voor bonnekes of om chemische toiletjes te zoeken. betaal ik gerust paar euro meer voor. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Is er eigenlijk al een line-up bekend? Want ze hypen dat feestje maar tot en met, maar voor hetzelfde geld is het heel de avond Regi vs Wout of consoorten. En dan zijt ge dik int zak gezet met uw 25€ :p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Is er eigenlijk al een line-up bekend? Want ze hypen dat feestje maar tot en met, maar voor hetzelfde geld is het heel de avond Regi vs Wout of consoorten. En dan zijt ge dik int zak gezet met uw 25€ :p |
Het zou een mix worden van house, groove, trance & classics... voor een breed danspubliek..
Ik gok op: Dj Elof, Fred Baker, Maxim Lany, Dj Fou,... (die namen zie ik toch geregeld verschijnen op forums..) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Is er eigenlijk al een line-up bekend? Want ze hypen dat feestje maar tot en met, maar voor hetzelfde geld is het heel de avond Regi vs Wout of consoorten. En dan zijt ge dik int zak gezet met uw 25€ :p |
| quote: | heaven zijn geen grote namen, een paar Belgische top dj's die elkaar gaan afwisselen en heel breed kunnen spelen, maar enkel goede muziek
ik weet niet hoe ze de flessen gaan weggeven, das aan de gasten van marketing om dat uit te zoeken :-) ik weet wel dat er schoon volk drank gaat uitdelen/uitgieten
ik kan spijtig genoeg niets regelen hiervoor, krijg die vraag dagelijks de laatste week ;-)
normaal ben ik er wel, maar pas tegen 2u vrees ik
als je me ziet, kom dan zeker iets zeggen!
have fun!
grtn - Fred
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|