return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
gezocht: 2 kaartjes heaven

FredNova
quote:
Originally posted by Xilver
Seg joenge. Die prijzen van het eten en de overnachting erbij, maakten het al snel 200 en 300 euro.

seg joenge, ge moet ni blijven eten of blijven slapen he slet
Xilver
quote:
Originally posted by FredNova
seg joenge, ge moet ni blijven eten of blijven slapen he slet

joa da ies woa
Maar er zullen er wel genoeg dikkenekken zijn hoor, gewoon inderdaad omdat het in de Hilton is.
FredNova
quote:
Originally posted by Xilver
joa da ies woa
Maar er zullen er wel genoeg dikkenekken zijn hoor, gewoon inderdaad omdat het in de Hilton is.

klopt
Shadow
quote:
Originally posted by FenixStyle
Waarom duiken er zodra een feest uitverkocht is altijd topics op van mensen die nog wanhopig op zoek zijn naar tickets? Reeds op voorhand wordt er gewaarschuwd dat de tickets zo goed als zeker zouden uitverkopen.. Tussendoor werd er dan nog melding gemaakt dat het bijna uitverkocht is.. Als ge dan drie dagen op voorhand nog afkomt dat ge tickets zoekt, is het toch gewoon uw eigen schuld dat ge geen tickets meer hebt he? :conf:

De reden dat ik zo lang heb gewacht is dat ik vandaag pas over dit feest las. Heb eigenlijk alleen naar feestjes in Nederland gekeken. Als ik dit eerder geweten had waren de kaarten al lang in mijn bezit, maar helaas, het mocht niet zo zijn :-(
Shadow
quote:
Originally posted by Transfusion
Een vriend van mij heeft alvast 1 ticket over, als ge interesse hebt ...

Is dit ticket inclusief overnachting? Waarschijnlijk niet. Wat wil hij er voor hebben?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium