return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
[22-12-2006] Tiesto @ Escape, Amsterdam

Ouwe Dwaas
Zijn er nog mensen geweest afgelopen vrijdag?

Zo ja, wat vonden jullie ervan?

Mij is het allemaal een beetje erg tegengevallen.
Een overvolle Escape :(
Het publiek voorin bij de booth was echt %@%@)(#$%Y*&+)($% volk
Dachten dat ze alle ruimte hadden om te dansen.

Ben toen van ellendigheid maar achterin gaan staan samen met mn groepje vlakbij de bar aan de zijkant.
En daar was weer een heel ander publiek.
Vriendelijk, veel nieuwe mensen ontmoet.
Daar was het gewoon gezelliger.

Dan over Tiesto:
zijn begin, zeg het eerste uur ongeveer, was allemaal weer ISOS 5 tracks.
Dus toen dacht ik dat hij alleen maar oude dingen ging draaien.

Opeens ging hij naar House / Tech-House stijl.
Ik was even verbaasd, vanwege de niet echt opbouwende set die je van hem gewend bent.

Dan kwamen er een paar lekkere Trance platen tussendoor en de laatste 1 1/2 uur was het echt alleen maar beuken zeg maar.
Maar niet echt met een opbouw, het was echt: plaat - draaien.
Je kon net zo goed een request doen onderhand, of er een radio 538 DJ stond te draaien, en hij zou het gaan draaien.

Ik zeg niet dat alle tracks bagger waren.
Er zaten gewoon heerlijke tussen en sommigen onbekend.

Maar over het geheel had ik het gevoel dat Tijs een beetje zoiets had van: hmmm, leuk plaatje, opzetten. hmm, deze is ook leuk.

Het allergrootste ding wat mij opviel, wat anders was dan de laatste keren dat ik hem zag (Panama en HMH 3 juni):

Meer interactie met het publiek wat achter hem stond op stage, dan met het publiek wat voor hem stond.
En als je zag hoeveel mensen er achter hem stonden, ik heb dat nog nooit gezien zoveel.
Dat vond ik wel jammer.
Want ook daar staat Tijs zo bekend om: zijn geweldige interactie met het publiek.
Die was heel ver te zoeken dit keer.

Voorlopig even geen Tiesto meer.
Wachtende op de bekendmaking van TIC 3 datums.

In die tussentijd maar gewoon lekker naar DJs gaan kijken en luisteren zoals op 17 Februari met Intuition Winter Event.

Nog wat foto's van de avond:

OUWE DWAAS FOTO ALBUM - TIESTO @ ESCAPE AMSTERDAM
Unique2701
Ja ben het over de meeste dingen wel eens met wat je zei.. Weinig opbouw idd, veel gebeuk.. in principe kan dat best leuk zijn geweest als het aardig was opgebouwd, maar dat was niet het geval. Had ook niet echt het gevoel alsof TIjs er zelf zin in had.... heeel andere houding dan toen in de Asta, toen straalde het er gewoon vanaf dat ie er zin in had om er een top avond van te maken.. Maar toch wel een leuke avond gehad met vrienden, muzikaal gezien viel het wel tegen dus ja, maar vergeleken met de vorige x is Escape natuurlijk wel een veel betere club. Betere luchtcirculate/airco, geen sauna-effect.. en minder proppen dan in de Asta.

Ben ook wel benieuwd naar de TIC3 datum.. Dit jaar was Tiesto veel meer in NL dan vorig jaar, denk dat ik voorlopig maar niet meer ga voordat ie weer wat nieuwe tracks komt :p
basd
Jullie hadden ook gewoon bij Väth in de Now&Wow moeten staan.. Tering wat een dikke avond.
DarkAngel
LOL.
Chicane
quote:
Originally posted by DarkAngel
LOL.

QFT.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland