return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Carat Reunion (25-12-07)

Den Backer
quote:
Originally posted by TOR
Het grootste hitje dat er kan passeren op een Reunion-avond is Carat Trax II - The Message of zo. :D

Ik meen dit gehoord te hebben, toen ik buiten stond aan te schuiven. :p
Xilver
quote:
Originally posted by TOR
Ik meen me niet te herinneren dat er in Carat of Extreme ooit platte muziek is gespeeld. :)
Het grootste hitje dat er kan passeren op een Reunion-avond is Carat Trax II - The Message of zo. :D

Sjah maar ja, Yves Deruyter roept bij mij toch ni echt een gevoel van kwaliteitsmuziek op.
Push2005
quote:
Originally posted by Xilver
Sjah maar ja, Yves Deruyter roept bij mij toch ni echt een gevoel van kwaliteitsmuziek op.

Haha, YDR is tha man :toocool:
FenixStyle
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
sfeer maakt ge zelf, ge moet daarvoor maar eens bij Andrew Bennett informeren :p :D

Voor sfeer in Illusion is er idd niet noodzakelijk een bomvolle dansvloer met Dj Jan achter de decks nodig..
TOR
quote:
Originally posted by Xilver

YDR is de dj die ik het afgelopen jaar het vaakst aan het werk heb gezien en hij heeft me eigenlijk op geen enkel moment teleurgesteld. Telkens een sterke platenkeuze en strakke overgangen, zelfs op traditionele clubavonden zoals in juli aan de kust (Zillion). Zijn set in de Cherrymoon vorig jaar was ook één van de meest memorabele uit mijn hele clubbingloopbaan.
Het wordt tijd dat jullie zich over de flop in de Versuz heen zetten. ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium