|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Den Backer
- Portiers wie hen genoeg betaalde, kon zo binnen (die vulden nog meer hun zakken)!! |
Nu begrijp ik waarom ik bij het buitengaan deze morgen een vernietigende blik kreeg omdat ik geen centjes aan mijnheer had gegeven, lol.
Maar het was idd bijzonder druk, getuige daarvan ook een aantal chaotische scènes ter hoogte van de toiletten. Enkele gasten spraken ook zonder wachten hun kennissen achter de toog aan of riepen van ver wat ze hadden gewild. Eén iemand duwde mij gewoon aan de kant, trok de barman aan de schouder naar zich toe om te bestellen en vroeg me dan achteraf heel droog: "Had gij al besteld?" :rolleyes:
Het kader was gisteren zeker niet positief te noemen, vooral in vergelijking met Extreme Reunion waar we veel minder gedrogeerde heethoofden aantroffen. Het algemene enthousiasme ten overstaan van de muziek lijdde daar dan ook onder. Over de hele avond heb ik toch relatief weinig geschreeuw gehoord.
Aan de muziek zelf zal het niet hebben gelegen, hoewel de flow na de set van Yves Deruyter drastisch werd gebroken. De meeste bommen hebben we zowaar bij het binnengaan van de club gehoord, lol. Ik kan goed begrijpen dat er in het tweede deel van de nacht geleidelijk aan wordt overgestapt naar diepere en subtielere muziek, zeker gezien de achtergrond van Carat, maar vanaf 3 uur is echt te vroeg.
Toch een aantal kippenvelmomenten gehad:
Musix - Do You See The Light :crazy:
Sasha - Belfunk :crazy: :crazy:
RMB - Love Is An Ocean (Stephenson Remix) :crazy:
Krizz & Shah - Space
Brainchild - Symmetry C (Lange Breakbeat Mix) :crazy:
.
.
Conclusie: de eerste editie van Carat Reunion was op alle vlakken het zwakkere broertje van Extreme Reunion. |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by TOR
Conclusie: de eerste editie van Carat Reunion was op alle vlakken het zwakkere broertje van Extreme Reunion. |
Alé, dan mss nog een geluk dat ik niet binnen ben geraakt zo te horen... |
|
|
| Den Backer |
| Report Progrez? :) |
|
|
| Progrez |
Eigenlijk ben ik best tevreden over de avond.
We zijn aangekomen rond twaalf uur en tot mijn verbazing stond er al een wachtrij tot om de hoek. Dat heb ik in zeven jaar Illusion nog nooit meegemaakt. Om middernacht kan men nagenoeg altijd direct binnen.
De muziek was zoals verwacht van een hoog niveau. Beneden hoorden we een sterke set van Jan die ondermeer Musix - Do You See The Light oplegde. Franky Jones liet de eeuwige classic van Der Dritte Raum passeren: Hale Bopp. Boven heb ik het laatste kwartier van Phi Phi, en het begin van Cosmo gehoord. Ik meen me te herinneren dat daar ondermeer LSG - Hidden Sun Of Venus is gespeeld, Cass & Slide - Perception, Sasha - Belfunk en Union Jack - Two Full Moons & A Trout. Genieten.
Ondertussen meldde Backer dat het buiten fameus wachten was. Iemand anders die we kenden was om 1u beginnen aanschuiven om uiteindelijk rond 2u45 binnen te komen. Gelukkig was het binnen niet zo lastig qua drukte. Enkel de wc's en de inkom met vestiare waren de te vermijden plaatsen. De sfeer vond ik trouwens bijzonder goed te doen voor Illusion. Er viel alleszins meer te beleven dan tijdens een gemiddelde club elite of amnesia night.
Terug beneden hoorde ik Yves Deruyter weer een bijzonder sterke set spelen. The Rebel blijft een topper. Het is opmerkelijk hoe sterk Yves kan spelen op retroavondjes (En daarmee heb ik het niet over de typische retrohitjes). Hier komt hij veel beter tot zijn recht dan op traditionele trance events. Na Yves volgde om 3u30 een meer dan degelijke Jean die met de glimlach Sasha - Xpander speelde. Te mooi voor woorden.
Ondertussen was er op weg naar de level geen doorkomen meer aan. Jan en Wout stonden boven geboekt en dat lokte uiteraard veel volk. Beneden kon Zolex niet echt overtuigen. Zoals TOR reeds vermeldde kwam de vroegere sound van La Rocca steeds meer naar boven. Niet direct onze genre maar het viel best te doen. Gezien het vorderende uur is het wel logisch dat er meer in die stijl wordt gespeeld. De vijf uur was immers al lang gepasseerd. Toch zat de club nog volledig vol. Tofke ging op het elan van Struyf verder maar verraste om half acht nog met achtereenvolgens Moby - Hymn en RMB - Love is an ocean. Om 8u zijn we vertrokken.
Carat Reunion was inderdaad niet zo sterk als de Extreme, en daar heeft de locatie en het volk zeker mee te maken. Langs de andere kant mogen we niet teveel met Extreme reunion vergelijken. Die ene avond valt gewoon moeilijk te overklassen.
Volgend jaar komt er weer een Carat Reunion zei Jean. Wees dan zeker op tijd! |
|
|
| Ataraxya |
| quote: | Originally posted by TOR
Sasha - Belfunk |
| quote: | Originally posted by Progrez
Sasha - Baja
Sasha - Xpander |
veel Sasha gespeeld dan :happy2: super platen!
spijtig dat ik niet aanwezig was
Thx voor de reports. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|