return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Carat Reunion (25-12-07)

TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ze waren gisteren een kleine hijskraan aan het installeren voor de booth in Illusion. Nu weten we ineens waarom.

Om iedereen die zijn gevoelens van ontzag tot een absoluut summum wil brengen naar godheid Yves Deruyter te leiden.
Jasperovitsj
Hehe :)

In ieder geval, have fun vanavond! En maak gerust wat filmkes, ik wil de sfeer daar wel eens zien ;)
pooley
hé jeanette!

aanwezig
Kelly*
ZEEEEEEEEEEEEEER geslaagd feestje!!
dikke sfeer, goeie muziek, veel volk.... mss wel te veel (vrienden 30 min moeten wachten voor parking en dan nog een uur om binnen te geraken)
Den Backer
Mijn reportjen:

Eerst nog pita gaan eten in Aalst, dan omstreeks 00:55 toegekomen op Illusion parking (niet later dan gewoonlijk).
Anders staan we met gemak nog op parking 1 > gisteren was 1 & 2 al volzet… Mochten we achteraan aan die voetbal terreinen en die extra parking daarnaast gaan parkeren… Zo een pak volk had ik niet verwacht.
Soit, dan eindelijk gaan aanschuiven. Der stond al 150 – 250 man, toen verliep het nog ordelijk en sloot iedereen mooi achteraan bij tot achter de hoek al heel ver…
Dan de progressie dat we maakten in de rij, kwam door de vele 10tallen mensen die het afbolden omdat ze het wachten beu waren (en dus naar huis of iets anders gingen)… Dan kwamen we eindelijk op de hoek na een uurken. Daar zagen we tot ons verbazing, dat het daar één & al chaotisch verliep en iedereen die er nu nog bijkwam gewoon direct aan de deur begon aan te schuiven… (dus de 100 a 200 man die achter mij & achter de hoek van niets wetend stond aan te schuiven, was er aan voor de moeite).
Dan nog half uurken gewacht, maar omdat we geen cm vooruit raakten en ik mijn tenen niet meer voelde van de kou. Zijn we na een uur en half maar een hamburgerken gaan eten & het ons wijselijk ook afgebold.

Minpunten waar het fout liep:
- Parkeerwachters konden dit ons gerust al gezegd hebben toen we het terrein op reden (wss omdat ze tegoed hun zakken vulden)!
- Portiers wie hen genoeg betaalde, kon zo binnen (die vulden nog meer hun zakken)!!
En die niet opgetreden hebben tegen voorkruipers!
- Geen paalkes met kettingen zodat alles vlot verloopt & er geen voorkruipers zijn!!!

Conclusie:
- Kheb mijne slechtste nacht van 2006 gevonden, op wat de beste retroparty van 2006 moest worden, waar ge dan 2–3 maand zit op te wachten.
- 140 km verreden voor een hamburgerken & stijf van de kou terug te keren naar huis.

Maar voor de rest was alles bon... :clown:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium