return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 
Carat Reunion (25-12-07)

Progrez
quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
Jullie hebben allemaal een verkeerd beeld van die mensen, waarschijnlijk door de media. :(

P.o.s.t. i.e.t.s. n.u.t.t.i.g. o.v.e.r. m.u.z.i.e.k. i.n. p.l.a.a.t.s. v.a.n. t.e.r.u.g. t.e. b.e.g.i.n.n.e.n. z.e.v.e.r.e.n. o.v.e.r. u.w. p.o.r.t.i.e.r.s.
Den Backer
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En natuurlijk is niemand hier ooit al effectief in een club geweest en in aanraking gekomen met portiers. Wij zitten liever hier op ons forum vanuit onze ivoren toren te kappen op dingen waar we eigenlijk totaal geen ervaring mee hebben...

Nee natuurlijk niet, want ik ga nooit uit & blijf elk weekend braafkes thuis.
TOR
quote:
En natuurlijk is niemand hier ooit al effectief in een club geweest en in aanraking gekomen met portiers. Wij zitten liever hier op ons forum vanuit onze ivoren toren te kappen op dingen waar we eigenlijk totaal geen ervaring mee hebben...

Het gevaar bestaat natuurlijk dat één of twee minder positieve ervaringen worden omgezet in ongenuanceerde veralgemeningen, wat in debatten jammer genoeg maar al te vaak gebeurt. :(

Een positieve noot: de portiers van de Asta zijn doorgaans bijzonder opgewekt en vriendelijk. :p
Jasperovitsj
Bwah, het is niet allemaal negatief. Toen ik de eerste keer in de Versuz kwam (Armin :)) had ik sportschoenen aan, en die portiers wilden mij eerst niet binnenlaten. Ik zei dat ik niet wist dat het niet toegelaten was omdat het onze eerste keer Versuz was, en dat we helemaal van Antwerpen kwamen. En dan heeft hij ons toch ook vriendelijk binnengelaten. :)

Maar langs de andere kant ben ik eens met Scannerboy naar Obsession geweest toen Aldo daar draaide. Er was ocharme 10 man, die club stond toen op het randje van faillissement. We hebben daar een uurke binnen gezeten, en toen we doorgingen hielden die portiers ons echt hardhandig tegen en stonden dan met een minachtend lachje te kijken hoe ik m'n portefeuille moest bovenhalen...
domineesje
quote:
stonden dan met een minachtend lachje te kijken hoe ik m'n portefeuille moest bovenhalen...

Portiers van de Extreme hadden er ook erg van...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium