return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 
Carat Reunion (25-12-07)

Regi Hengsten
quote:
Originally posted by Progrez
Vergeef ze. Ze weten niet beter.

Zo is dat!
Den Backer
quote:
Originally posted by Regi Hengsten
Zo is dat!

Ok, welke flauwe plezanten beta zit hier weer achter!!

:p
mrcanon
Buitensmijters verdienen een goeie djoef op de mulle. Ik heb zo keer aan enen 3 cent gegeven :p En hij zei: "Wa heefde gij mij ier stommekloot?"

Wa zou hij doen als job in de week? Bankbediende? :toothless
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Den Backer
Ok, welke flauwe plezanten beta zit hier weer achter!!

:p

Real heeft die paardenfoto uit de avatar eens gepost dacht ik. Dus hij misschien? :p
diddi
Ik heb hier niet alles gelezen, maar toch enkele bemerkingen:

1. Portiers betalen is NIET verplicht. Er is een portierwet van kracht die dat bepaalt en daarin staat bv. ook dat je een opleiding voor portier moet volgen en een examen moet afleggen (maar dat ben ik niet zo zeker).

2. Als je geld geeft aan een portier, wil je daarmee imo iets bereiken (persoonlijk gewin). Stel je voor dat je in een discussie betrokken raakt met iemand die elke weekend 10€ fooi geeft. Rarara, wat zal er dan gebeuren?

3. Ik herinner me nog goed dat ik ooit een mailing had gekregen van Illusion, na hun heropening, waarin de baas zich excuseerde voor voorgaande onrechtmatige voorvallen. Ze zijn heus geen doetjes met communie zieltjes :p Ze moeten zich gewoon gedragen tov het volk en zich houden aan de wet!

Hehehe, herinner me zo'n uitzending van witte raven... :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium