|
|
| C.E.U.N.E.N |
Ja, toen wist ik nog niet dat iedereen hier alles letterlijk neemt en, zoals jij zelf bewijst, er een hobby van maakt om je daarop te pakken. Helaas lukt dat bij mij niet. ;)
Ik ga me niet meer mengen in de verdere discussie want iedereen wilt blijkbaar gelijk hebben.
Nog veel succes op het forum! Greetz! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ik doel meer op de uitspraken van Tor. Ik ontvang voor mijn prestaties een loon dat meer dan voldoende is voor te leven en voor extra's. Als portiers en of bv obers een fooi nodig hebben voor die extra's. Das dan toch teken dat hun loon te laag ligt? |
Niet iedereen heeft die extra's nodig natuurlijk.
Maar het loon staat hoe dan ook in verhouding tot het werk (in principe althans). Als iemands behoeften hoger liggen, dan neemt hij beter zelf het heft in handen dan op een toemaatje vanwege de klant te rekenen. Vandaar dat ik de term "aalmoes" even hoger heb gebruikt, want uiteindelijk is een fooi niet meer dan dat. In mijn gedachtgoed althans (toch maar even de nadruk op leggen). |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zeker weer een alias van MikeVee :toothless |
:wtf: :haha: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by C.E.U.N.E.N
Ik ga me niet meer mengen in de verdere discussie want iedereen wilt blijkbaar gelijk hebben.
|
WOW! een discussie waarin iedereen gelijk wil hebben!:eyes: |
|
|
| Kelly* |
Amai het is hier een interessante topic aan het worden.
Ff on topic:
Het was een bangelijk feestje met wreed goeie muziek. Laatste tijd is het weer echt wreed goed aan het worden in Illusion.... en waarom Illusion direct associeren met platte retro? Moet maar eens naar de Memories of Trance Classix komen :o
Ivm de portiers.... ik geef niks, ook gene kus op de wang (allee alleen als het vrienden zijn wel) en ik vind het soms zeer nuttige mensen. Ben al meermaals geholpen geweest door portier maar er zijn er idd ook anderen, meer ambetante exemplaren |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|