return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Carat Reunion (25-12-07)

BZRK
quote:
Originally posted by Den Backer
Maar altijd max €2.50 toch ook zene.

:eyes:
Da vind ik wel extreem veel geld om zomaar te geven voor niets eigenlijk. Van mij krijgen ze altijd 50 cent en ik vind dat al veel geld.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by BZRK
:eyes:
Da vind ik wel extreem veel geld om zomaar te geven voor niets eigenlijk. Van mij krijgen ze altijd 50 cent en ik vind dat al veel geld.

+1

als ik al iets geef, want dat doe ik dus nog niet eens altijd
Dj Mike Foston
Van verschillende kanten gehoord dat ik één van de vetste feestjes van het jaar heb gemist...
Anderzijds zat ik wel rustig te bakken in Tenerife... :-)

Maar heeft er iemand weet van opgenomen livesets ?

Mercikes
Bertn
Portiers die gn geld vragen zijn illegaal bezig. Als je geld geeft aan een portier maak je dus een inbreuk op de wet. Niet doen dus:o
Bunz
quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
Ik weet niet of het wettelijk is, maar je doet het gewoon uit fatsoen. Je geeft op restaurant toch ook fooi?

ge zou verbaasd zijn hoeveel mensen onder de 30 jaar der rondlopen die fooi geven aan obers. Namelijk geen (de enige mense die fooi geve zijn mense die zelf in de horeca werken/hebben gewerkt).
Mààr: het is nie omda ze geen fooi geve da ge er onvriendelijk tegen moet doen. De portiers aan de discotheken kijken kwaad als ge niks geeft bij het buitegaan. Ik geef meestal wel iets (en dan spreek ik niet van 10cent) ma zelfs dan kan er geen vriendelijk knikske vanaf ofzo.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium