return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 
Carat Reunion (25-12-07)

Jasperovitsj
Als een schaap blijkbaar ;)
C.E.U.N.E.N
Explain..
Xilver
Ik ga die mannen echt geen geld geven als ze me vies bezien bij 't binnenkomen. En dat is nu net het probleem bij die speknekken, da ze ni eens vriendelijk kunnen zijn, enkel tegen hun stoere vriendjes.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Xilver
En dat is nu net het probleem bij die speknekken, da ze ni eens vriendelijk kunnen zijn, enkel tegen hun stoere vriendjes.

Of tegen de mensen die hun een tientje in de hand stoppen. Want respect verdien je toch met geld!
Push2005
quote:
Originally posted by C.E.U.N.E.N
Ik weet niet of het wettelijk is, maar je doet het gewoon uit fatsoen. Je geeft op restaurant toch ook fooi? Je moet dat natuurlijk voor je eigen beslissen, maar ik vind het de normaalste zaak van de wereld. Handje bij het binnenkomen, handjecontantje bij het verlaten. Wederzijds respect! Maar dat kent de jeugd blijkbaar niet meer. Je zou dan alleszins toch binnengeraakt zijn en deze onvergetelijke nacht beleefd hebben.

Ja allo; Ik heb overlaatst in La Rocca de portier 2,50 euro gegeven en ik doe da nooit meer; ze incasseren het toch maar zonder enige vorm van appreciatie.
Alsof ze ons beschermen... Ze doen nie liever dan klaarstaan om een pak slaag op iemand te geven. Ik betaal ze nooit meer.

En nee op restaurant geef ik ook geen fooi (tenzij de ober extreem vriendelijk is geweest)

P.s: Ik signaleer hem als nieuwe alias voor X-Tune :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium