return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
[17-02-2006] Intuition Winter Event - Club Poema, Utrecht

Ouwe Dwaas
heb een tijdje geleden al de kaarten besteld en natuurlijk per e-mail al ontvangen :crazy: :crazy:

heb er heel veel zin in
Gonzo
x2 :D

Zin zin zin :D
Loraine
quote:
Originally posted by Unique2701
Miika wil ik wel een x live meemaken :eek:

Miika nu zo'n 4-5 keer live gezien/gehoord: ZEKER de moeite waard imo!
En de B2B sessie met Sied van Riel vormde uit die reeks duidelijk het hoogtepunt. Hou erg van zijn diepe, volle proggy sets!

Hoewel ik uit de posts op Klubitus (Fins forum) in de "Miika Updates" en uit zijn BLOG/WEBSITE duidelijk opmaak dat hij trance nu definitief de rug toegekeerd heeft en zich voornamelijk richt op de stijlen: progressive, electro & house hetgeen al een tijdje duidelijk naar voren komt in zijn meest recente sets in de Klubitus Charts
siedvanr
quote:
Originally posted by Loraine
Miika nu zo'n 4-5 keer live gezien/gehoord: ZEKER de moeite waard imo!
En de B2B sessie met Sied van Riel vormde uit die reeks duidelijk het hoogtepunt. Hou erg van zijn diepe, volle proggy sets!

Hoewel ik uit de posts op Klubitus (Fins forum) in de "Miika Updates" en uit zijn BLOG/WEBSITE duidelijk opmaak dat hij trance nu definitief de rug toegekeerd heeft en zich voornamelijk richt op de stijlen: progressive, electro & house hetgeen al een tijdje duidelijk naar voren komt in zijn meest recente sets in de Klubitus Charts

ff nieuwe user aangemaakt.. was alles van de oude kwijt.. :) ik weer.

ja denk wel dat die 100% een afslag heeft genomen ja.. hij twijfelde al eerder.. en uit zijn laatste producties,en remixen merk je het ook wel.. dieper, progresssisissisisisisiever enzo.. \o/ i like !!

word wel knal feesie \o/
nz-fan
Welkom Sied :D

Groetjes
:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland