return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 
Var ska jag börja?

Dj_Activated
inge orsak :D skriv ett mess här eller till mej om du undrar över något mer!
mindshooter
Har tänkt på det där med mixande av CD...borde inte det vara skitsvårt eller är det lätt att "dra" tillbaka skivan? Som det är på en 12a.....Liksom så den hamnar i takt....själv håller jag mig nog till vinyl när jag får det!
Dj_Activated
quote:
Originally posted by mindshooter
Har tänkt på det där med mixande av CD...borde inte det vara skitsvårt eller är det lätt att "dra" tillbaka skivan? Som det är på en 12a.....Liksom så den hamnar i takt....själv håller jag mig nog till vinyl när jag får det!

det finns ju jog wheel på många cd spelare, fast det känns ändå lite för plastigt eller digitalt :D
oren_naor
quote:
Originally posted by Dj_Activated
det första du ska göra är att riktigt tänka ut om du vill och tycker det är kul att vända plattor, sen om du verkligen vill det så tycker jag att man ska spara ihop till bra utrustning i början, å träna med det, så slipper du köpa bättre utrustning senare för det är inte billigt!

îä???

îæä äùôä äæå?

Mindshooter: Svara inte på vad denna killen skriver så länge ni inte vet vad det betyder. Har redan skickat ett PM. Tack

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden