return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
[24.02.2007] Flockers - 5 Jaar Partyflock.nl // Gelredome // Arnheim

franzelare
quote:
Originally posted by @win
Een daarmee passeren of misschien wel negeren ze de hele trancescene en dat is jammer... Geen optie dus!

dat gaat niet gebeuren hoor ;)
eieregooie
Geweldig concept. Leuk dat PF dat voor elkaar krijgt. Alleen spreekt de line-up me totaal niet aan zoals die er nu uit ziet, en dan is het opeens toch een beetje ver, danwel duur...
Muppy
Zaal 2 ziet er best leuk uit! En dit in combinatie met nog wel wat aardige namen in zaal 1 zou het best nog wel eens een optie kunnen zijn...

Al vraag ik me af hoe ze 2 zalen gaan maken...:D
eieregooie
Dat heb ik op Flock gelezen, maar t is wel te doen hoor... Ik ben een aantal keer op No UFO's geweest in Berlijn, en dat was een keer in een hele lange oude fabriekshal. Soort Now & Wow maar dan een flink stuk groter, en gewoon kaal. T was aardig underground allemaal dus weinig geavanceerde techniek. Gewoon een stel gigantische gordijnen in het midden deden wonderen. Vlakbij de gordijnen was t wel herrie natuurlijk, maar als je daar een meter of 10 vandaan was merkte je er niks meer van.
Muppy
Heb het net op flock gelezen ja:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland