return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Tweede Kamer Verkiezingen 2006

eieregooie
Nog een paar dagen, dus het moet echt even :p

Stem waar je op gaat stemmen, en vertel wat je denkt / wilt / hoopt dat er gaat gebeuren betreffende coalitievorming...

Relle mag :D :p

PS, als je t nog niet weet, stem dan achteraf wat je gestemd hebt.
AirPole
Goeie draad Ei. Ik stem op de SP in ieder geval. CDA moet ik absoluut niks van hebben, de standpunten van de PVDA staan mij niet aan, en D66 is toch op sterven na dood, terwijl Mark Rutte de VVD alleen maar voor lul blijft zetten. Ik hoop dat er een linkse coalitie komt, en ik stem op de SP. Ik stem niet op de SP omdat die Jan Marijnissen nou zo'n leuke vent is, maar omdat ik op de website heb gekeken van de SP en ik echt iets van 90% raakvlak heb met hun standpunten. De afgelopen jaren zijn genoeg verkloot, het moet nu maar eens anders.

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren op 22 November.
eieregooie
De draad lag wel voor de hand hoor ;)

Ik stem zelf trouwens ook links, alleen ben er nog niet uit. Ik vind Marijnissen juist WEL een fantastische vent. Het meeste vertrouwen heb ik in de PVDA omdat ze al de nodige regeringservaring hebben. Maar volgens mij heb ik juist weer het grootste raakvlak met Groen Links wat betreft de standpunten, ook al ontloopt dat elkaar erg weinig.

Als ik NU moest kiezen werd het SP, maar we hebben nog eventjes :D
AirPole
quote:
Originally posted by eieregooie
De draad lag wel voor de hand hoor ;)

Ik stem zelf trouwens ook links, alleen ben er nog niet uit. Ik vind Marijnissen juist WEL een fantastische vent. Het meeste vertrouwen heb ik in de PVDA omdat ze al de nodige regeringservaring hebben. Maar volgens mij heb ik juist weer het grootste raakvlak met Groen Links wat betreft de standpunten, ook al ontloopt dat elkaar erg weinig.

Als ik NU moest kiezen werd het SP, maar we hebben nog eventjes :D

Nee, kijk ik dacht al dat ik het wat beter moest formuleren. Ik vind Marijnissen ook vet, maar ik bedoel dat ik niet zo'n persoon ben die puur stemt op een persoon, wat ik zooooo verschrikkelijk fout vind. 'Oh, ik vind Wouter Bos wel tof, dus stem ik maar op hem.' Dat vind ik gewoon bull. Ik stem dus op de SP, omdat ik veel raakvlak heb met de partij, gezien de standpunten. Dat Marijnissen een toffe gast is, is dan een leuke extra.

:)
eXos
Ik stem op Marijnissen!

Gewoon omdat t kan! En ik vind m tof!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland