return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Tweede Kamer Verkiezingen 2006

basvh
ja hier ook vvd. Kan me er goed in vinden en bovendien geloof ik niet dat een linkse coalitie goed is voor ons land. Mijn stem is dus ook een gedeelte strategisch. Hopelijk kan er misschien weer een coalitie CDA/VVD + 3e partij gevormd worden.

Het programma van de SP heeft een paar rake punten en sommige niet eens zo links als je zou verwachten. Wat ik verder alleen vind is dat veel van die punten financieel onhaalbaar zijn of heel zwaar op de economie gaan leunen. En hier en daar spreken ze zichzelf ook wel beetje tegen. Ook vind ik heel dat gedoe van het extra belasten van grotere inkomsten geen goede optie. Het is bijna een straf om goed te ondernemen en daar ook goed mee te verdienen.

Waar ik blij om ben is de vrije val van Wouter Windvaan Bos. Die gast is zo glad en nep als het maar kan zijn. Kan die gast echt niet uitstaan en PVDA programma is iets wat bij mij nog nooit indruk heeft gemaakt.
AirPole
quote:
Originally posted by basvh

Waar ik blij om ben is de vrije val van Wouter Windvaan Bos. Die gast is zo glad en nep als het maar kan zijn. Kan die gast echt niet uitstaan en PVDA programma is iets wat bij mij nog nooit indruk heeft gemaakt.

100% mee eens! Echte 'turncoat' die gast.
eieregooie
Bos vind ik zo erg nog niet. Veel mensen schijnen 'm dus een windvaan te vinden, maar dat is puur gebaseerd op de propaganda van 't CDA (Verhagen)... Als er nou 1 partij een windvaan is, dan is 't 't CDA wel. Nee, dan heb ik liever de VVD, mag dan wat rechtser zijn, maar ik kan me nog wel vinden in sommige standpunten. En bovendien weet je tenminste wat je eraan hebt.

Overigens gaan de credits voor de verbeterde economie natuurlijk ook niet naar Balkenende en z'n maten, ook al heeft ie daar de mond van vol. Onder zijn leiding is er geen enkel echt sterk kabinet geweest, hij heeft t steeds verprutst. I was een regelrechte ramp, II heeft de rit ook niet uit kunnen zitten, en III stelt al helemaal geen reet voor want sinds 't eind van II hebben ze niet veel meer gedaan dan campagne voeren.

Tijd voor wat anders als je t mij vraagt, dan maar eens een volledig links kabinet proberen.
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Inderdaad, SP en PvdA willen geloof ik voor Sinterklaas gaan spelen zodat de rest weer de bende op kan ruimen. Met de kieskompas kom ik het dichtst uit bij CDA en denk dat ik dit dan ook ga stemmen :)

Helemaal mee eens.

Even heeeeeeel gechargeerd: met Links het land weer lekker naar de klote. Al ons geld naar uitkeringstrekkers of 'zielige' slachtoffers van de immigratie of wat dan ook. Lekker nivelleren: mensen met een hoger inkomen dik inleveren. Nog meer geld naar milieu en de milieuregels verscherpen. Mensen minder laten werken en zien dan al onze banen naar het buitenland verdwijnen.

Eigenlijk kan ik me in bijna geen enkele partij vinden. Ik stem dan ook strategisch en stem CDA. Zo slecht is Balkie niet. Met Bos zijn we in ieder geval de klos.
Frenkieee
Fortuyn

Tsja, ik ben nou eenmaal rechts. Ik kan wel op iets anders stemmen omdat Fortuyn toch geen zetel haalt maar daar zie ik het nut niet van in.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland