return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
lite off topic...

Ravesquad
men jag tänkte bara höra vilket dataspel ni e sålda på:) själv spelar jag starcraft nästan jämt:cool:
King of Clubs
Championship Manager spenderar jag alldeles för mycket tid med... Jag tror jag är bäst i världen på det spelet :) hehe....
Aendy
Bra tag sen jag lirade något överhuvudtaget på min dator, den hänger inte med i nya spel längre (är för gammal). Men sist jag var hooked på något så var det oxå Championship Manager. Har typ tagit upp alla lag i högsta divisionen. När jag införskaffat en dator med större kapacitet ska jag fixa mitt all time favourite spel och köra sönder burken, "Driver"!
mindshooter
Just nu...Red alert 2....haha tyckte det spelet var så fjantigt först...min polare och jag lirade det på skoj....nu är vi fast och har en klan som e rankad 300 i världen lol....Kul spel faktiskt.....hoppas ni inte missat "Gaming" sectionen som startats på TA :)
King of Clubs
Driver var riktigt kul.. förutom den där stressande klockan hela tiden.... Fifa 2002 är riktigt ball.. Man måste själv avgöra hur hårt man ska passa, så spelet blir inte lika låst som tidigare. man kan göra riktigt schyssta djupledspassar a lá Zidane :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden