return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
lite off topic...

SteveTranz4ever
Jag spelar inte heller så mycket nu för tiden men när det blev var det Unreal och Re-volt, re-volt var jag nog världsabäst på iaf. Gammla spel jag vet men min burk e ocksp för slö för nyare spel.

En arbets kamrat har x-box och spelet wreckless, fy satan vad verkligt det spelet är, det är alltså ett bil spel man åker runt i en stad å pajjar å så och bilarna, människorna rör sig äkligt verkligt. Kanske inte långt kvar innan det ser fullkomligt verkligt ut...
fruktsoppa
the ones and only THPS 1,2,3 + Mat hoffman BMX demo på 2ans skiva.. =)
biznology
GT3 är min favorit fortfarande...det är inte för dator men jag köpte inte datorspel...RTCW är okej också/
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Just nu...Red alert 2....haha tyckte det spelet var så fjantigt först...min polare och jag lirade det på skoj....nu är vi fast och har en klan som e rankad 300 i världen lol....Kul spel faktiskt.....hoppas ni inte missat "Gaming" sectionen som startats på TA :)

hehe red alert... det är jag skitbra på ;) eller var iaf, ett tag sen man lirade det ju

annars har jag varit topp 5 på Rune i Europa ;)

de bästa spelen genom tiderna borde vara Zelda, Civilization...

sjukt bra spel är från den tiden då äventyrsspel regerade, Sierras alla Quest-spel är underbara
Vizay
själv lirar jag CS en hel del varenda dag =)

försöker satsa på topplacering med min klan i sverige, får se hur det går :D

lirar inte så mycke annat, blir ju inte så mycke tid övers :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden