return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
SweTA mixfestival winter 2006

CJ InterCity
quote:
[i][b]Obeservera nu hur fullständigt inaktiva (DJ-)medlemmar kommer att poppa upp som shrooms en regning dag pga mixfestivalen. :D

man behöver ju inte vara en psykiatriker för att se in i en DJs hjärna... klart alla vill ha sin chans att visa upp sig... men i slutändan gäller samma sak som ute på klubbarna: är du önskad får du spela, annars kan du gå och gömma dig :p

Jag har inte postat mkt på senaste tiden så jag avstår, men ös på grabbar!! och räkna med mig på lyssnar listan ;) speciallt när Christian Ö hamnar i rampljuset :crazy:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by CJ InterCity
man behöver ju inte vara en psykiatriker för att se in i en DJs hjärna... klart alla vill ha sin chans att visa upp sig... men i slutändan gäller samma sak som ute på klubbarna: är du önskad får du spela, annars kan du gå och gömma dig :p

Jag har inte postat mkt på senaste tiden så jag avstår, men ös på grabbar!! och räkna med mig på lyssnar listan ;) speciallt när Christian Ö hamnar i rampljuset :crazy:

Men Peter we like you så du får göra precis som du vill =) Du är ju en äkta TA!
Christian Ö.
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men Peter we like you så du får göra precis som du vill =) Du är ju en äkta TA!

+1, Det är klart att Peter ska få bidra med en mix om han vill (och har tid:crazy: ):D
CJ InterCity
får man spela Schranz då? :cool:

skämt åsido... tar jag en titt i skivlådan finns där massor med godingar som längtar efter uppmärksamhet... lägger väl upp en mix då :D skönt att inte vara helt bortglömd ;)

Stiiv du har PM :)
DJ Elf
Jo jag är gärna på :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden