return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
SweTA mixfestival winter 2006

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mr_fisken
äh vadå skulle folk vara extremt jättupptagna för det är juldagen? känns som den bästa lösningen för att spela live iaf då vi kan hitta på något efteråt. problemet är väl om det är typ 6peroner som ska köra live 1h var så får man ju hålla på från tidigt morgon hehe...

kan ta med min djm 400 mixer om någon vill

Vi får kompromissa... jag kan köra kortare om det skulle behövas

1) Steve
2) Fisken
3) Vizay
4) ...
5) ...

Ev. kan det nog bli så att vi tar din 400... ska ev. skicka min tillbaks till Recordcase för utbyte...
Den funkar men har ett par deffekta saker, stör inte mixningen direkt!
jofawe
klart det är sveriges största utgångskväll.
men bland mina kompisar är det nog inte så poppis att lyssna på webradio (även omd et är gryyyyymt bra musik) på förkröket innan utgången.

Btw, lite offtopic, men biljetten till det jag ska på här i växjö kostade 220 spänn.. sanslöst!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
men bland mina kompisar är det nog inte så poppis att lyssna på webradio (även omd et är gryyyyymt bra musik) på förkröket innan utgången.

Btw, lite offtopic, men biljetten till det jag ska på här i växjö kostade 220 spänn.. sanslöst!

Gör som jag när det är fest hos polarna...
Ta bort "random play" på winampen på polarns dator...
Lägg in streamen ett par låtar efter deras favvisar...
Medans de är fulla så tar det minst 30 min innan dom upptäcker nåt... sen upprepar man bara samma procedur efter en stund :D
Jeremy H
quote:
Originally posted by jofawe

Precis vad min tanke var ;)

Blir till och gå ut och härja i Jönköping på juldagen i guess!
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Gör som jag när det är fest hos polarna...
Ta bort "random play" på winampen på polarns dator...
Lägg in streamen ett par låtar efter deras favvisar...
Medans de är fulla så tar det minst 30 min innan dom upptäcker nåt... sen upprepar man bara samma procedur efter en stund :D

men du, förkröket blir här hos mig =)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden