return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
wie scheert zich??hehehe

New Wave
Ik heb gehoord van een meidje dat ze steenpuisten kreeg als ze der schaambeen scheerde, ........damn..........ik ken haar vriend ook whehehe...............damn wat grose..........zit je der clitje te masseren met je tong........lekker met je neus op die harde steenpuisten drukken...........damn, SICK.........
TranceFool
whaha stop maar idd :D
Apoptosis
quote:
Originally posted by magrec
kheb gehoord dat als je je konthaar scheert dat je dan last kunt krijgen van hele nare dingen ;)

o ja? vertel. k heb niet zoveel verstand van dat gebied :p
Biohazard
quote:
Originally posted by New Wave
Ik heb gehoord van een meidje dat ze steenpuisten kreeg als ze der schaambeen scheerde, ........damn..........ik ken haar vriend ook whehehe...............damn wat grose..........zit je der clitje te masseren met je tong........lekker met je neus op die harde steenpuisten drukken...........damn, SICK.........

of nog erger... denk je der clitje te masseren met je tong, kom je erachter dat het niet haar clitje is maar een steenpuist! :eek: :toothless
Donna
Gadver,wat zijn er nog veel kerels met bossen haar!! Had ik helemaal niet verwacht,yuck,moet r niet echt aan denken:)
En nee natuurlijk klagen de meisjes niet,die hopen alleen dat je tot inkeer komt en willen verder je gevoellens niet kwetsen,maar neem maar van mij aan dat menig meisje t enorm goor vind:)
En idd als een meisje zich niet scheert,vind je dat dan ook nog lekkah?
Ik stem nog steeds voor kaalheid,en heb nog steeds alleen haar op mn hoofd en rond mn ogen;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland