return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 
wie scheert zich??hehehe

eieregooie
quote:
Originally posted by Donna
hehe ben jij ruud gullit fan dan?:p

LOL Nee, geen dreads voor mij hoor... zet er liever spikes op :rolleyes:
LowRider
quote:
Originally posted by Remy D
Nou ik scheerde me ook altijd totdat ik op een dag zo diep in mijn zak snee dat ik naar het ziekenhuis moest en dus 9 hechtingen kreeg. Bloeden als een gek en het deed echt teringpijn. Dus ik loop nu met 9 hechtingen in mijn zak. Zat ik daar met een harde tampeloerus in het ziekenhuis anders konden ze niet hechten. En ik mocht niet meer scheren van de dokter anders heb ik kans op infecties.:(

WTF??? oooooooooow dude...

nog ff een vragie mannuh... hoe zijn de reacties met sporten?
douchen in groepsverband enzo...
kbedoel ik voetbal en als er dan iemand met ze kale ballen onder de douche gaat staan kijkt men wel ff raar op denk?? :D
nou dan zal ik wel btje achterlopen...:conf:

[damn zometeen ga ik ook nog voor de bijl... (scheermessie in dit geval ]:rolleyes:
TimeportE
nou heb ik dingen gehoord over jeuken..
en dat je dat kan oplossen met clerasil, maar zijn door ook andere dingen want ik ga dus geen cleracil kopen hè.. :D als ik het zou uitproberen :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Remy D
Nou ik scheerde me ook altijd totdat ik op een dag zo diep in mijn zak snee dat ik naar het ziekenhuis moest en dus 9 hechtingen kreeg. Bloeden als een gek en het deed echt teringpijn. Dus ik loop nu met 9 hechtingen in mijn zak. Zat ik daar met een harde tampeloerus in het ziekenhuis anders konden ze niet hechten. En ik mocht niet meer scheren van de dokter anders heb ik kans op infecties.:(

Whahahahha mafkees...Cool Cool Cool

ProFeeTruS says: -={ Remy D m*therf*cking OWNS J O E!!!!!!!! }=-
Akira
quote:
Originally posted by LowRider

WTF??? oooooooooow dude...

nog ff een vragie mannuh... hoe zijn de reacties met sporten?
douchen in groepsverband enzo...
kbedoel ik voetbal en als er dan iemand met ze kale ballen onder de douche gaat staan kijkt men wel ff raar op denk?? :D
nou dan zal ik wel btje achterlopen...:conf:

[damn zometeen ga ik ook nog voor de bijl... (scheermessie in dit geval ]:rolleyes:

Nou laat ze dan lekker kijken...kale ballen ruleert!!:D:D:D ooops jij komt ook uit barneveld he ???nu maar hopen dat je me niet kent ;)hahaha

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland