|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by Kolkiewolkie
wanneer is impulz outdoor eigenlijk? was dat vorig jaar niet in september ofzo? zouden we nog heen, maar toen verzwikte dubbink zijn poot.... stond wel een chillen line up EN is dicht bij huis.. 3 kwartiertjes tuffen ofzo.. |
impulz outdoor is op 29 juni a.s. verder is er nog nix bekent
| quote: | Originally posted by Marco Harleman
Hee gurian achtertuin he, waar woon je ergens in Twelle. Heb je trouwens al iets gehoord dat ze 2 feesten op bussloo willen geven? |
Nee nog nix van gehoord. Wist het alleen van Impulz outdoor.
[off topic] check je pm ff marco |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Gurian
impulz outdoor is op 29 juni a.s. verder is er nog nix bekent
|
damn dan ben ik dus net 1 dag op vakantie.. dat gaat dus nie door.. :( |
|
|
| Yarnie |
toch maar ff de lijn-upjes afw88.......dan weet k meer.......zoals t er nu naar uit ziet ga k dv wel weer meemaken...impulz out-door er misschien nog wel bij(tiesto draaide daar toch ook )
tj0 |
|
|
| Gurian |
Vorig jaar heeft Tiësto niet op impulz outdoor gedraaid.
De dj's die daar waren dat ik nog weet waren Tom Harding, Johan Gielen, Spider Willem, Marco V en Yoji Biomehanika |
|
|
| Dr. Kuipers |
DV gaat ik zeker weten niet heen --> vakantie
Impulz Outoor is wel plan, alleen als dat 29 juni is, week later is ook al Sensation White.
Word dus kiezen, maar ga denk ik eerder naar Sensation.
Niet allebei omdat ik gewoon niet veel poen heb (met een vriendin wordt het leven ook nie goedkoper :p)
Maar om ff in te gaan op de vraag, ik zou voor Impulz Outdoor kiezen, vooral voor de poen...
En ik geloof dat Impulz toch alleen savonds is???.
Ik ben echt "lichtgeil" :D, dus zon party overdag lijkt me nie echt wat... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|