return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 
Der Dritte Raum Live in Malmö 8 december!

benni
quote:
Originally posted by CJ InterCity
Inte kan man väl glömma Malmös egen lilla Dance Valley! Veti tusan hur grabbarna fick ihop det i Pildamsparken, men ASBALLT är rätta ordet :cool: och låt oss inte glömma Tiesto på Slagt... eller Marco V på Slagt... eller Kyau & Albert på Slagt... eller Özze och John Askew på Slagt... ja listan fortsätter :p

Så NEJ, att Der Dritte Raum skulle varit grymmaste festen i Malmö är total bullskit... men nog kunde det varit en grym fest om dom bara hade skippat förköp tvånget :rolleyes:

EDIT: någon som såg Tall Paul på Luftkastellet för några år sedan? Det ska också ha varit lyckat!

fast nu snackar vi om live performance, inte dj gigs
CJ InterCity
Tiesto kan nog räknas som live också, han hade ju sångerska och hela köret med sig :p men visst, snackar vi live så är Son Kite i Pildammarna oslagbart!!
Johan (DJ Irish)
quote:
Originally posted by CJ InterCity

EDIT: någon som såg Tall Paul på Luftkastellet för några år sedan? Det ska också ha varit lyckat!

Hörde att Tall Paul giget inte blev så lyckat. Men jag har glömt varför hehe. En del klagade på att luftkastellet låg för långt borta och sedan har jag för mig att någon nämnda att bara vanligt "disco" folk dök upp som inte hade koll. Inte fan vet jag...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden