|
LOL, wat vonden jullie van de partyanimals destijds????
|
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
wapperdewap |
hahahah, WAP WAP WAPPERDEWAP!!!!!
was good vibrations van de Party Animals?!?!? of waren er gewoon meerdere good vibrations?? |
|
|
| Miss Proximus |
[opschep mode on] een vriendin van mij kende die luitjes wel :D [/opschep mode off]
maarre..Tha Force: Hardcore Vibes is al wel geremixed. Kheb m al 2 gehoord tijdens t stappen. Vind het maar een dom nummer. Net zoals die remix van Stereo Murder....wat heb je daar nou aan!!! Nee, dan lang leve Gizmo....gewoon het oriogineel van Flesh is the Fever door je set heen knallen....orgasme tijd!!! :stongue: lol |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Biohazard
trouwens ff vraagje tussendoor, wat is er met gabber peit gebeurd? Is hij gewoon verdwenen in het niets? |
lol ja idd :D
ennu...die hakkuhbar enzo, damn...dat zijn gewoon komedianten, en ik heb indertijd helemaal niet doorgehad dat ze het echt gewoon om een lolletje deden. Ik dacht dat ze gewoon rijk wilden worden :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Nee, dan lang leve Gizmo....gewoon het oriogineel van Flesh is the Fever door je set heen knallen....orgasme tijd!!! :stongue: lol |
The_Horrorist_-_Flesh_Is_The_Fever-ShQ
01-The_Horrorist_-_Flesh_Is_The_Fever_(Original)-ShQ
Eind vorig jaar opnieuw gereld en het blijft een waanzinnig nr. |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
whaaaaaaa ik was wappieeeee
Wat ik gewoon het meest vette vond was de Nederwiet remix van I wanna be a Hippy. Kent mido wel, staat op die vinyl alst goed is.
|
Natuurlijk ken ik die! :) Dies kewl man!!! Whehehe Wat ook is dat eigenlijk alle Mokum hoezen boring rood waren en deze is nog leuk beklad met een tekeningetje! :D:D:D:D
| quote: |
Beste productie van Party Animals vind ik nog steeds Aquarius..
|
Ze hebben er Platina mee gehaald! :) Dat is toch best wel een prestatie dacht ik zo! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|