|
LOL, wat vonden jullie van de partyanimals destijds????
|
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
En een clip van Flamman & Abraxas was iets met een paard en
veel wit poeder , weet zo alleen niet meer bij welk nummer
die clip hoorde.... |
Die clip hoorde bij i'll be your only friend :p |
|
|
| serialkillah |
Party Animals - Misadventures Of The Spiegel Man vondt ik echt wel een bruut nummer... ik heb nog 2 platen van ze nl: hava naquila en aquarius (op vinyl) en daar staan per plaat 6 nummers ofzo op van die 6 waren er minimaal wel 3 goed maar ik weet de titels zo niet meer...
Flamman en Abraxas waren toendertijd idd bruut vooral het draaien van hun vondt ik toen wel goed maar dat was dan wel hardcore:) |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik was toen 12/13...zwaar stampen op schoolfeestjes :D
VOor de rest was t wel lachuh..maar t is uitgestorven.. |
|
|
| zarch |
| quote: | Originally posted by Optimus
Technohead - I Wanna Be A Hippy:D |
Dit nummer is laatst weer geremixed.
Technohead_-_I_Want_To_Be_A_Hippy_2002-Promo-Vinyl-2002-DOC
Op zich wel grappig, maar niet dat ik zeg supergoed.
Party Animals vink Have you ever been mellow echt strak:) luister hem nog steeds zo nu en dan, memories etc.
Flammen luister ik niet echt meer eigenlijk, maar vond die nummers toen ook best cool:)
Zouden ze van Have you ever been mellow geen 2002 remix kunnen maken? :D Wordt tegenwoordig zowat met alle nummers gedaan. (Stars van Menthal Theo is ook weer geremixed, ze klinken wel lekker.) |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| quote: | Originally posted by zarch
Zouden ze van Have you ever been mellow geen 2002 remix kunnen maken? :D Wordt tegenwoordig zowat met alle nummers gedaan. (Stars van Menthal Theo is ook weer geremixed, ze klinken wel lekker.) |
Check Clubspeakers - Have you ever [A1 Mix]
Die lijkt verdacht veel op een remix :D
GrEeTz |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|