return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
LOL, wat vonden jullie van de partyanimals destijds????

Rudy
Als ik me het goed kan herinneren schreven Flamman en Abrixis de platen voor de party animals! Ik weet het niet zeker maar ze hadden zeker wat met de party animals te maken!

Waren wel lachen btw
Optimus
quote:
Originally posted by Marco Harleman
Ik vond het werkelijk helemaal niets. Alleen van die deuntjes werd je al helemaal scheitziek. Echt voor kleine kinderen. Kunnen ze samen optreden met gabber piet enz enz

Flamman & abraxas is wel wat anders dan kindermuziek hoor....:rolleyes:
Dr. Kuipers
Vond die muziek vroeger best humor :D
Heb nog een CD liggen: HAPPY HAKKUH :D:D:D
Party Animals kan ik me nog wel een clip van herrineren, is geloof ik Have You Ever Been Mellow, is toch een clip met die gasten die over een brug in Adam aan het rennen zijn :conf:
En een clip van Flamman & Abraxas was iets met een paard en veel wit poeder :rolleyes: , weet zo alleen niet meer bij welk nummer die clip hoorde....
Optimus
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Party Animals kan ik me nog wel een clip van herrineren, is geloof ik Have You Ever Been Mellow, is toch een clip met die gasten die over een brug in Adam aan het rennen zijn :conf:

Technohead - I Wanna Be A Hippy:D
Tha Force
ik was toen (1996, kmeen dat ze toen ongeveer de meeste nummers uitbr88) 8...
'Maar kep de laatste tijd wel aardug wat van ze gehoord, vet FLIPPEN!! Neej zijn wel grppig,
Favo: Party Animals - Have you ever been Mellow
Dune - Hand in Hand (zowwwnn relaxed plaatje, vooral die vocals zijn lachuh) kep die plaat trouwens al een keer geprobeerd te remixen maar lukte nie egt!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland