return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Check die Films!!!

Glaniskanis
Qua DVD kopen doe ik niet zo veel
Meestal download ik de SVCD en dan fik ik die en kijk ik um op de dvd speler
Superkwaliteit, goed geluid en toch gratis (afgezien van de CDtjes dan)
Ik ben ook van plan om binnenkort is een keer een DVDR te gaan downloaden om die vervolgens bij een maat op DVD te branden
Is ff kijken hoeveel dat echt verschilt van het origineel (zal nihil zijn bij de meeste DVD's werd me verteld)
Maar de DVDs die ik nog echt een keer wil hebben zijn:
24 (serie is nu op dinsdag en zondagavond (herhaling) op TV op respectievelijk Yorin en RTL5)
LOTR DVD Box
Matrix (alle delen zodra dat te krijgen is)
Minority Report

Greetz,
Glaniskanis
TimeportE
ik heb vandaag fight club voor het eerste keer gezien.. en het is echt zon film die met je kop gaat kloten! :D
alleen jammer dat ik wist dat het zon film was, zon soort film moet je eigenlijk min of meer zonder er iets over te weten kijken dan is ie nog 2x zo goed!! toch heb ik aantal rare vragen nog in mijn kop zitten bij deze film, meer bij memento omdat ik die nog helemaal kon naspelen op het einde (in mijn kop dan).. dat kan bij fightclub veel minder (omdat er gewoon hele gedeeltjes "missen" min of meer) ..

moe nu nog dus minority report in goede kwaliteit zien te vinden, heb nog nie veel geluk gehad!! :( (tenzij iemand em wil sturen, zit overdag op t3 :D:D)
MaGiK54
quote:
Originally posted by ScuL
True de BoB DVD-reeks is ook een serie die hoog op m'n lijstje staat.
Ik heb hem in Amerika al aangeboden zien worden voor $80. (wel R1 dan hè). Maar hij is dus al leverbaar :)

19 november komtie uit op DVD :)
Jappio
quote:
Originally posted by Smirnoff

Voor vanavond staat joyride of Signs op de planning.

Supervette film!
Smirnoff
ik heb hem helaas nog niet bekeken, er kwam wat tussen :D
Maar minority report wil ik ook nog hebben, weet er ook iemand een file naam die goede kwaliteit is ?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland