|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ik heb net Memento voor de eerste keer gezien en OMG!!! wat een fantastische geniale film, echt zo'n film waar je nog goed een nacht van wakker blijft liggen!! ik moet nog eff alles bevatten en op een rijtje zetten, maar deze film was echt meesterlijk ik kan haast nie wachten op Amnesia met Robin Williams en Al Pacino.. (zelfde maker)
morgen??... the others! :) |
ja Memento is goed he!! je moet eigenlijk na het einde het 1e kwartiertje nóg een keer kijken, dan istie wat makkelijker te bevatten. :)
en The Others.. jezus, wat is die film eng!!! ik vind dat echt de engste film die ik ooit gezien heb :nervous:
ik had hem een tijdje geleden gehuurd en ging hem toen in mn eentje, 's nachts, in mn bed kijken. nou, ik heb hem na 20 minuten gelijk weer uit gezet want ik kon die spanning niet meer aan! :eek: :)
heb hem toen de volgende dag, bij daglicht, afgekeken.. goeie film! :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by ScuL
ik heb iets van 150 DivX'en en nog lang niet alles gezien,
maar sinds ik een DVD-speler heb gekocht heb ik eigenlijk helemaal niet de behoefte meer om nog DivX te kijken! :D DVD is zo veel kewler, DD 5.1 , breedbeeld, helder beeld, vaak veel extra's (en dat is toch wel leuk om te zien) Making of, Behind the Scenes, Stunt-tricks enzo. Nadeel is alleen dat het geld m'n portomonnee uit vliegt, maar sommige films zijn dat drie dubbel en dwars waard :)
Ik heb zeker al een half jaar geen DivX meer gedownload :rolleyes: |
Dan Moet je de nieuwe DVD van Pearl Harbor (Director's Cut) kopen :p, 4 DVD's, staat 2 keer de film op (normale versie en Director's Cut versie) en een heleboel extra's, voor maar 60 euro :rolleyes: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Blik
Dan Moet je de nieuwe DVD van Pearl Harbor (Director's Cut) kopen :p, 4 DVD's, staat 2 keer de film op (normale versie en Director's Cut versie) en een heleboel extra's, voor maar 60 euro :rolleyes: |
Over dat soort sets denk ik altijd 3x na :)
Pearl Harbor heb ik al wel eens gezien op DVD, de meeste sets van boven de 30€ laat ik mooi in het schap staan. Tenzij de film me bijzonder aanspreekt en dat is bij Pearl Harbor dus niet het geval :D |
|
|
| Ding Chavez |
Straks nog LOTR 4-DVD box, die moet ik wel aanschaffen :) Verder koop ik eigenlijk alleen DVD's in de aanbiedingen bak :)
GreetZ, DC |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Straks nog LOTR 4-DVD box, die moet ik wel aanschaffen :) Verder koop ik eigenlijk alleen DVD's in de aanbiedingen bak :)
GreetZ, DC |
ik heb sinds ik een nieuwe laptop heb ook een dvd speler en ik kan dus mijn laptop ook aansluiten op mijn tv (hoe weet ik nog niet :p), maar dan ga ik wel dvdtjes huren!! :)
ga zo the others kijken, en ik hoop dat hij echt zo goed is als alferox zegt en anders heb ik hiero nog een 2cd dvdrip van gladiator.. ook leuk natuurlijk! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|