|
|
| Joost008 |
| Keb gister High Crimes gekeken was wel wijs filmpie vonnik |
|
|
| Cosmic Guy |
James Bond, Die another Day.
Kheb he tniet zo met James Bond films, maar wil ze toch elke keer wel zien:D
Als je hem nog niet gezien hebt dan niet verder lezen
Deze film gaat over een schurk die de wereld wil veroveren met een ingenieus wapen (Icarus). Maar daar steekt James Bond net op een tijd een stokje voor, gebruikmakend van de nieuwste technologische snufjes van M (o.a. een onzichtbare auto). Hij wordt bijgestaan door een altijd mooie vrouwelijke tegenspeelster (Hale Barry), waarmee hij op t eind v/d film in bed mee beland.....
Gsiter ook nog Super Troopers gezien, dat is een wazige film over de strijd tussen de Highway patrol en de 'normale' politie. Als je echt niks te doen kan je hem kijken, anders zou ik hem niet aanraden... |
|
|
| Kamaya |
Hey,
Ik heb net de film 2001: A Space Odyssey, en jezus zeg, ik snap er geen hol van!!!!
Heeft iemand deze film gezien? Kan iemand mij uitleggen waarom deze film zo 'goed'is? Het enige wat ik tot nu toe 'ontdekt' heb is dat de baby op het einde een 'starchild' is (zo heet de scene op de dvd), verder heb ik echt geen idee wat het allemaal voor moet stellen.
Ik raad deze film NIET aan om te kijken, tenzij je echt iets vaags wil zien.......
De groeten, Kamaya. |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
James Bond, Die another Day.
Als je hem nog niet gezien hebt dan niet verder lezen
Deze film gaat over een schurk die de wereld wil veroveren met een ingenieus wapen. Maar daar steekt James Bond net op een tijd een stokje voor, gebruikmakend van de nieuwste technologische snufjes van M. Hij wordt bijgestaan door een altijd mooie vrouwelijke tegenspeelster. waarmee hij op t eind v/d film in bed mee beland.....
|
Haha...hier verklap je niks mee hoor, dit verhaaltje kan je letterlijk bij elke bond film zetten.
Ik heb de film ook gezien, ben ook geen bond liefhebber maar geef hem wel een 7. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|