|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by arj1o1
kent iemand DOMESTIC DISTURBANCE (release 4-12-02)? die heb ik zojuist gewonnen:D |
Ja, die heb ik ooit gezien... kan um me niet meer zo goed herinneren, maar volgens mij wassie wel aardig... niks bijzonders iig... (niet bijzonder goed, maar ook niet bijzonder kut :p )
Hehe... ja, daar heb je ook lekker veel aan... |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Pulp Fiction.... Damn wat een film! Had em nog nooit gezien, echt een meesterwerkje! |
zeker! keb em op video, woensdag nog maar een keertje gekeken, echt de beste film van de jaren negentig imo!:cool:
Ok, flame maar..ik heb toen ook moulin rouge gekeken, ik vind dat echt een vette film!
maar ja, ik had een meiske pulp fiction laten zien omdat ze die nog nooit had gezien, maar nou moest ik met haar óf tarzan, óf LOTR gaan kijken, want die heb ik allebei nog niet gezien. welke moet k kiezen? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by DjSuez
zeker! keb em op video, woensdag nog maar een keertje gekeken, echt de beste film van de jaren negentig imo!:cool:
Ok, flame maar..ik heb toen ook moulin rouge gekeken, ik vind dat echt een vette film!
maar ja, ik had een meiske pulp fiction laten zien omdat ze die nog nooit had gezien, maar nou moest ik met haar óf tarzan, óf LOTR gaan kijken, want die heb ik allebei nog niet gezien. welke moet k kiezen? |
als je 3 uur van deraf kan blijven dan zou ik voor lotr gaan..
btw moulin rouge is gewoon een leuke musical film, wel vet en leuke muziek! :) |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | als je 3 uur van deraf kan blijven dan zou ik voor lotr gaan.. |
hmmm, ik wou eigenlijk toch al voor Tarzan kiezen...:rolleyes: :D :D
| quote: | | btw moulin rouge is gewoon een leuke musical film, wel vet en leuke muziek! |
oh kijk, dat valt me weer mee! maar als ik nou zeg dat ik em drie keer in de bios heb gezien, en op video heb, inclusief soundtrack?
of het lomp is of niet...de vrouwen smelten als je die film in je kast heb liggen...;) |
|
|
| Yarnie |
Gister ff naar de bios geweest...naar ghost ship. Als je echt zin heb om naar een kutfilm te gaan is dit zeker wel een aanrader.
Vaag verhaal wat eigenlijk helemaal van geen kanten klopt. Ook nog van wilder gezien wat k wel een leuke film vond (Y) wel een beetje van die flauwe humor maar toch wel leuk ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|