return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Check die Films!!!

eieregooie
Morgen personeels feestje... en wat gaan we kijken... Pulp Fiction! Woei! Die heb ik altijd al eens op het witte doek willen zien :D

En 13 december naar de pers voorstelling van LOTR 2 :D

/me is blij :)
TimeportE
heb zondag harry potter 2 gezien.. wel redelijk goed, erg humoristisch maar komt natuurlijk niet in de buurt van het boek!! :)
maar ik denk dat die kleintjes best wel zullen schrikken soms.. ouders meekijken gewenst (siesta, massive ;)).. vraag me af of die nieuwe director deze wat donkere weg gaat vervolgen in de andere verfilmingen.. ?
ryo
quote:
Originally posted by eieregooie
Morgen personeels feestje... en wat gaan we kijken... Pulp Fiction! Woei! Die heb ik altijd al eens op het witte doek willen zien :D

En 13 december naar de pers voorstelling van LOTR 2 :D

/me is blij :)

Pulp Fiction rules! Voor de mensen die het niet weten, wat vrij onmogelijk lijkt aangezien iedere reclame op Yorin het voorstukje komt, vrijdag a.s. 22:00 yorin komt ie volgens mij :)
TimeportE
heb dit weekend bad company gezien.. redelijk, nie fantastisch en donnie darko weer gezien met maat van me, dik discusseren! en snap em al weer wat beter! :D
en de extended version van lord of the rings gezien, wel leuk sommige extra beelden.. kan niet wachten tot deel2! :D
nu ballistic: ecks vs sever downen.. nie echt goed verkrijgbaar alleen.. :(
CygnusX
The Green Mile

-> Als je emotioneel van films wordt, hou dan die zakdoeken al maar klaar :eyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland