return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Check die Films!!!

TimeportE
omdat donno zo vaak over mulholland drive sprak heb ik em maar eens gekeken, hijs echt vaag!! en het einde vat ik neit helemaal. er zijn zo veel dingen die open worden gelaten.. mmm, misschien mag je het maar eens uitleggen want de film nog een keer zien doe ik denk ik niet omdat er gewoon niet veel gebeurd, op zich wel goede film maar toch snap ik em nie echt.. :conf: :)
New Wave
Ik heb gister de film We where Soldiers gezien.
Ik had verwacht dat dit weer zo'n standaard vietnam film zou worden.
Moet zeggen dat dit wel 1 van de betere is.
Alleen blijft Platoon de beter, al zat er in We where Soldiers ook zeer realistisch beelden.
MaGiK54
Gisteren de Lord of the rings box gekocht en hij is strak. Die 30 minuten extra film is echt een verrijking voor de film. De film lijkt nu nog beter op het boek.

Net ook maar ff Star Wars Ep2 gekocht voor de collectie.
franzelare
Ik heb gisteren ff de eerste helft van de nieuwe harry potter gekeken ik ga hem zo ff af kijken. hij is wel grappig maar ik heb het boek niet gelezen dus ik kan het niet vergelijken!

Die uitgebrijde versie van LOTR heb ik hier ook nog liggen maar ik heb veel te weinig tijd om hem te kijken :(
Glaniskanis
Harry Potter staat ook op de planning hier vandaag
Nu nog ff I Spy downen ( met Eddie Murphy en FAMKE JANSSEN :eyes: )
Eigenlijk mot ik S1m0ne ook nog zien... maar die staat nog steeds in de queue
Er komt telkens wat tussen whehehe

Greetz,
Glaniskanis

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland