return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 
Check die Films!!!

Rinus
Heb gisters Kpax en mean machine gehuurd, ik kan ze nou niet echt aanraden.

Wat is er zo goed aan The Others om eerlijk te zijn vind ik het maar een bout film.
AlFerox
hij is gewoon erg subtiel.

er gebeurt eigenlijk heel weinig, maar de hele film heeft zo een dreigend sfeertje alsof er elk moment iets kan gaan gebeuren.
hij is heel erg suggestief en laat veel dingen in het midden. er wordt veel over gelaten aan je eigen fantasie.

trouwens Donnie Darko... pfff, die film is pas vaag zeg!! ik zit er nu nog steeds over na te denken. ik heb al 100.000 verschillende verklaringen gelezen op internet en nóg zijn er dingen die ik nog niet helemaal snap.
wel een meesterlijke film hoor!
zoals ik op internet las: echt een mind!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by AlFerox

trouwens Donnie Darko... pfff, die film is pas vaag zeg!! ik zit er nu nog steeds over na te denken. ik heb al 100.000 verschillende verklaringen gelezen op internet en nóg zijn er dingen die ik nog niet helemaal snap.
wel een meesterlijke film hoor!
zoals ik op internet las: echt een mind!

Als je o dat soort films geilt, dan heb ik er nog wel 1:

Mulholland Dr.

Net voor t end raak je helemaal t spoor bijster :conf: Snap er nu nog geen drol van :S
TimeportE
films met zon enorm vet einde zijn meestal gewoon vet cool.. bv memento, het einde is gewoon zwaar goed! en de film zelf is ook film technisch brilliant, ben helemaal gek van die film! :)
AlFerox
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Als je o dat soort films geilt, dan heb ik er nog wel 1:

Mulholland Dr.

Net voor t end raak je helemaal t spoor bijster :conf: Snap er nu nog geen drol van :S

hehe, ja die zal ik zeker een keertje kijken ja! :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland