return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Je nieuwe platen!

tijs08
quote:
Originally posted by tijs08

White Russians - Unipolar
Rank 1 - Awakening
Kosheen - Hungry (Dj Tiesto Remix)
Way out West - Mindcircus (Dj Dazzle Remix!!)
Signum - Second Wave
D*Note - Shed my Skin (Mr Sam Remix)
Fire & Ice - Souvenir de Chine (here you go Onno :D )
Chicane - Saltwater !!!

Woooeeeeeiiiii :D

nou ik kan dat wooeeeeiiiii wel achterwege laten zeg!
Voor de 3e keer op rij bestel ik bij only-djs en bellen ze 3 dagen later op met het verhaal: 'Ja die plaat he, die hebben we niet meer' GVD!!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Nu dus SALTWATER weer mis gelopen, vorige keer wilde ik hem ook al bestellen maar toen was hij net op... of heel lang al, je weet het nooit met ze!

GRRRRR!! :mad:
TranceFool
quote:
Originally posted by Apoptosis

Wut is BPM?? :)

De platenzaak in zoetermeer waar de site only-djs van is :)

en tijs, das klote man....ik had het vorige keer ook al, ze moeten die site echt beter bijwerken. Ik heb gister wat plaatjes besteld, hoop niet dat ze vandaag of morgen weer bellen.
mido
Gewoon zelf naar een platenzaak gaan dat is nog altijd het leukste en het beste.

Ze hebben het misschien niet zo snel als Only DJ's maar je hebt je platen wel meteen thuis zonder gezeik. En je kunt zien wat ze hebben.

Ik heb ook al een aantal keer wat besteld bij Only-DJ's en het ging op zich goed bij mij. Maar alleen die verzendkosten al..... Dat is gewoon meer dan een plaat. Nou ik heb hier op 5 minuten afstand 2 platenzaken zitten waar ik kan halen. Dan ga ik toch liever voor die x-tra plaat! :)

Een dood enkel keertje wil ik wat bij hun bestellen.! :)
Cyrax
er komt een plaatje van 'Iio - Rapture (armin van buuren mix)' mijn richting uit.

eentje van de eerste limited release, niet van de repress ..

greetz
mido
quote:
Originally posted by Cyrax
er komt een plaatje van 'Iio - Rapture (armin van buuren mix)' mijn richting uit.

eentje van de eerste limited release, niet van de repress ..

greetz

Is zeker wel een lekker plaatje.
Ik heb hem nu alweer een maandje of anderhalf op white label. Die is maar aan 1 kant geperst. Is wel grappig zo'n geheel zwart stukje vinyl! :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland