return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 
Je nieuwe platen!

New Wave
Meneer threadverneuker 2 heeft Dimitri Andreas - Second EP gekocht :rolleyes:
Eye-Riz
op de vrijmarkt? onee, het is alweer een dag na koninginnedag :toothless
Eye-Riz
quote:
Originally posted by DJ_Siesta

die isser echt wel, 100 % zeker, 19 inch geloof ik, zal wel ff navragen. maar dat weetik echt zeker, voor inbouw is het allemaal 19 inch.

GreetZ

De meeste inbouw wordt zelf in elkaar gezet... ook bij clubs
TimeportE
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Over thuis mixen: ik zou zelf niet de Apollo aanschaffen, de XTC is goed genoeg, heeft alles wat je nodig hebt.

ik heb de apollo een aantal keer gezien en dat ding heeft volgens mij echt extreem veel kanalen.. waarvoor heb je die dan allemaal nodig? men heeft toch meestal alleen 2 à 3 tt's aangesloten.. wat doe je dan met die extra kanalen?? :)
trouwens over die pioneer 600.. die hadden we tijdens onze stunt op school staan (met dj dan-l :D).. wel coole effecten kun je der uit krijgen.. :D
over platen kopen, geen tt's => geen platen kopen, ook al wil ik soms van die echt hele goede platen toch halen voorals ik geld genoeg heb om mijn equipment te kopen! :)
Eye-Riz
de Apollo heeft zes kanalen (te splitsen in phono en line uitgangen).
Niet alleen dj's werken met mengpanelen. Wat denk je van bands?
En bovendien: als je met cd's werkt en met platenspelers tegelijkertijd, dan is een zes-kanaals wel zo makkelijk, hoef je niet de hele tijd te switchen. Je kunt er ook dingen als microfoon of video op aansluiten, genoeg dingen te bedenken.

platen vs gear: platen vind ik belangrijker dan spullen. Je kunt op de meest brakke tafels leren draaien. Maar platen zijn vaak na een tijd niet meer te koop omdat ze vaak maar in beperkte oplage geperst worden. Tenminste, de niet al te commerciële platen. Dus als je te lang wacht heb je uiteindelijk pech...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland