return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
Je nieuwe platen!

New Wave
Marco Zaffarano - Retake ep (BXR label)

Hardcell & Johan bacto - Create and Distort (devils Shoke label)
Eye-Riz
okay, ik heb mijn luiheid aan de kant gezet en ook maar even de moeite genomen en wat platen erbij gepakt (aangezien ik echt nooit geen titels weet en al helemaal niet van nieuwe platen!)
die met * zijn nieuw tot redelijk nieuw.

Wat er op mijn nieuwe cd staat:
* Mark wheawill - Angel's Kiss (original) - Source of Gravity
* Hydro - Utopia (dirty dub mix)- Global Cuts
* Jon Pleased - The Shining-Blacksider (original) - Pacifica
* Yahel - Sound and Melody - Transient
* LSG - I'm not existing - Hooj
blackwatch - Foreshadow (original) - Pitch Black
* Alegria - Where reality begins - sunset
Bumbling Loons - (W)Omen - Flying Rhino
Breeder - Tyrantanic (Slacker kingdom come mix) - Rhythm Syndicate
Breeder - Twilo Thunder - Rhythm Syndicate
LSG - Hidden Sun of Venus - Platipus
* Walter Solo - Fire in your heart (Dub mix) - Captivating
* Prodigy - Skylined - XL

Niet allemaal nieuw qua periode en ook niet allemaal nieuw in mijn bak (daar zit natuurlijk ook verschil tussen :) )

De andere platen die ik nieuw heb, ga ik niet allemaal opnoemen, zijn er te veel (jaja, heb afgelopen week de platenzaken in A'dam en E'hoven onveilig gemaakt :D)
DJ_Siesta
Airwave - Another dimension
Vac Scene - My emotion

das alles voor deze week :)
ChooChoo
Örtz - We don't talk (Gordon Kaye remix) <---lekker
Weekend players - Into The Sun (Riva remix): Ook niet echt nieuw, maar kwam m toevallig tegen
O ja: In My Memory Album: eindelijk obsession draaien :)

Dat was het wel, heb de afgelopen weken me toch eindelijk kunnen dwingen te gaan sparen voor technics. Terwijl ik al bijna 3 jaar afgekaaide reloop tafeltjes heb :D. Tja er komen toch altijd weer leuke plaatjes uit die je móet hebben :)

greetz
Eye-Riz
quote:
Originally posted by ChooChoo
Dat was het wel, heb de afgelopen weken me toch eindelijk kunnen dwingen te gaan sparen voor technics. Terwijl ik al bijna 3 jaar afgekaaide reloop tafeltjes heb :D. Tja er komen toch altijd weer leuke plaatjes uit die je móet hebben :)

Ja, ik ken dat!!! Heb precies hetzelfde!!! Kan platen soms gewoon niet laten liggen, en daardoor komt er niets van sparen voor een 2e technics... zucht...zou ik ooit nog leren sparen?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland