|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Het is maar wat je erin wil zien he... Heb zelf nog de Super Special remixes van French Connection liggen. De ene kant is een afbeelding van een terrorist, op de andere kant een vaag plaatje van een man met een pet op en "toevallig" vallen daar precies de letters SS in... Maar goed... hier gaat deze thread niet over...
Heb trouwens die mosselman ook nog ergens tussen staan :D als een b3 geloof ik... |
Ik heb de gewone French Connection 1 & 2. En inderdaad daar staan vagow plaatjes op. Ik was er zelf nooit echt overuit wat het nou precies was wat ik daar zag. whehe
Ennuh weer een plaatje gisteren voor mijn verjaardag gekregen:
RMB - Redemption 2002 remixes |
|
|
| New Wave |
Ik heb vrijdag een nieuwe plaat gekocht, hij is echt vreed!!
Michael Burkat - TST 9
wow echt een knaller!!!!!!!11 technjoooooooo |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DjRV
Arcane-Somewhere
|
Waar heb je die vandaan dan??
ik neem aan dat dit de Dave Swayze Remix is... die zoek ik namelijk al tijden!! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by tijs08
Waar heb je die vandaan dan??
ik neem aan dat dit de Dave Swayze Remix is... die zoek ik namelijk al tijden!! |
Idd,de Dave Swaye remix...
Hij is gewoon nog te krijgen bij only-djs.com
Check Hier |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DjRV
Idd,de Dave Swaye remix...
Hij is gewoon nog te krijgen bij only-djs.com
Check Hier |
YESSS!
VET!! bedankt man!! ik loop hem al tijden te zoeken, was net te laat met bestellen.. tijdje geleden al besteld en belde ze op van only-djs dat hij er niet meer was (terwijl op de site stond van wel)
Maar hij is dus weer Back in Stock!!
Thanxx, anders was ik hem vast zeker weer mis gelopen |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|