|
|
| montana |
jag är också en person som har bytt avatar ofta, men uhmm, jag vet inte hur många jag har kvar på datorn.

så hade jag under en tid också en avatar med bilden av tranceaki, fick massa pm's under denna tid från kåta noobs (detta hände också när jag hade alexis bledel avataren). och så hade jag massa HOOJ vinylbakgrunder som avy's (cm - dream universe, felix - don't you want me, orange theme (MWNN remix), medway - release ep , etc) |
|
|
| Akia |
| quote: | | Originally posted by montana fick massa pm's under denna tid från kåta noobs (detta hände också när jag hade alexis bledel avataren). |
:haha: Dom lärde sig nog av misstaget för dom flesta blir uppriktigt förvånade när dom inser att jag är tjej! Varför har förresten ni killar tjejer som avatarer? Eller borde jag fråga mig varför vi tjejer inte har killar? Hade ju varit trevligt med fler manliga avatarer...
Den avatar jag har nu är den enda jag haft, innan hade jag ingen alls, blir nog fler med tiden. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Akia
Varför har förresten ni killar tjejer som avatarer? |
som jag sa, vi gillar tjejer :) hur skulle det se ut om jag hade brad pitt som avatar? :wtf: |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Kaveh
alexis bledel <3 |
yuck :( |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|