return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Ny låt: Euphoria

Misery
Hej alla glada!
Nu e det som så att jag har blivit klar (typ) med en ny trance låt och eftersom alla ni som hänger här _älskar_ trance vill jag att ni lyssnar, kommenterar och ger förslag!
Då blir jag glad som få! :D

Låten kommer jag släppa på min sida http://mp3.com/madstyle under namnet dEXTC. Låten heter Euphoria. Kommer eventuellt spela den live på talangjakten på vår skola senare i vår.. :D

Jag ska undersöka möjligtheten att mastra låten i skolan för att få så bra resultat som möjligt (de har studiomonitorer).

Hoppas ni gillar den lika mycket som jag. :)

låten hittar ni här!
SteveTranz4ever
Ja ha då ska vi se, ännu ett mästerverk av vår egen Misery eller... ?
Återstår att se...

edit: Då har jag lyssnat i 5,34 minuter och kan säga att jag tycker det låter mycket bra, jäkla skön måste jag säga ! *Gillar*

Hoppas bara det går lika bra att framföra den live för dig, lite amatör film från det hela kanske vore nåt så vi får skratta eller gråta lite... ;)

Lycka till...

Ses...
Misery
tackar tackar! :D

får se om det går att lajva denna, den e gjord helt i reason o det e nog inte så lätt att fixa live me reason. ska nog helst va cubase lr logic till det.. :/ får se om jag kan/orkar 'porta' den... :)
men om det går lovar jag att ni får en liveupptagning!
reveal
jävligt bra ivar! jag är fett imponerad av dina skills i reason, du ska få lära mig en dag ;)

kanske skulle låten vara längre, förläng den ca 2 minuter, tex genom att bygga upp den under en längre tid, nu kommer man direkt in i låten eftre bara 1 minut ungefär... kanske även öka på basen ett litet snäpp

men som sagt, riktigt bra gjort
mindshooter
Mkt bra! Själv tycker jag basen är perfekt som den är....jag gillar när den håller sig därbak... fast ändå så att man hör den... Möjligen att du gör den längre då med lite coola buildups :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden