return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Ny låt: Euphoria

Ravesquad
jäkligt skön låt:) borde ligga lätt med på nån samlingscd
dbl
riktigt bra... hel skön

hur länge har du hållt på att göra musik?
Misery
tackar ödmjukast! ;)
ni kommer snart få höra hur underbar låten blivit tack vare er kritik, I owe u big time.. :)
Fetaste buildupsen numera o introt har blivit mycket bättre! =)

dbl: jag började göra låtar i rebirth när jag var typ 12-13... lekte mest men gjorde en hel del.. sen gjorde jag en del i fasttracker2.. sen i fruityloops.. o nu jobbar jag med reason, min synth o rebirth... :) (e 17 nu :))
projektarbetet i 3an blir att producera ett album... :P

hmm btw... är slutet okej? eller ska den liksom byggas ner? =)
Trancefella
Excellent! Riktigt skön liten . Du är så inni gehova säker på Reason! Känner att mina "talanger" kanske inte är nått endå. :( :( Iaf. ruggigt skönt med pianot och slutet är rätt fränt. Tycker att det är bra. Lite radio version stil. Blir det en "club mix" lr nåt så får du bygga både up och ner mera. Riktigt nöjd borde du vara! :cool: :cool:

Tror att live:atiseringen blir en klassiker! Du kan ju stå där (scen eller?) med en burk och en synth och klinka, typ som Antiloop. :D :)

Fethaja att jag ska köpa albumet av dig när producerat och klart!! (Ifall det går :))
Misery
Men.. AHHHH! =) ungefär.. jag har matte d prov imorron... o jag har inte gjort nån matte överhuvudtaget idag... för jag har bara suttit o jobbat med låten... :) usch.. detta e inte alls bra... jaja.. iaf, ni får en ny version i natt... Den e mkt bättre än den gamla, lr hur reveal...? :D
tackar så hemskt mycket för att ni tar er tid att lyssna o kommentera!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden