return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Voor alle Newbie's

!_PeTrUs_!
Ik zag dat er weer een aantal nieuwelingen op het forum zijn en dan vraag ik me altijd af wie, hoe, wat, waarom, waarvoor enz.

Dus newbie's, break a leg en vertel wie je bent.
(de mensen die zich in Feb/Mrt 2002 e.v. hebben ingeschreven :D)
Biohazard
meeste hiero kennen me niet, en ik post ook niet zo vaak, ben ik een n00b?

if so..

Name: Biohazard
Real name: Niels
Waarom op dit forum: ik kende deze site al van 1 jaar terrug, ben pas begonnen met posten
Music Style: Uplifting Trance met veel techno en heel veel progressive
Favo DJs: Tietso, AvB, PvD, dave Clarke, Lucien Foort & James Holden
Favo Track ATM: Chris Liebing - CLR 02 (Speedy J. Mix), Push - Tranzy State of Mind (Club Mix)
zarch
Eigenlijk net zoals Biohazard lees hier toch al tijdje en toch al tijdje een account maar laatste tijd toch steeds meer posten:)

Name: Zarch
Real name: Krijn
Waarom op dit forum: Trance kix ass, en beetje op hoogte blijven van nieuwe nummertjes etc.
Music Style: Hardhouse (hardtrance, weet verschil niet helemaal), (uplifting) Trance en tegenwoordig toch ook steeds meer Techno.
Favo DJs: Zoals veel mensen Tiesto (door hem ben ik eigenlijk ook Tranceaddict geworden:)) Scott Project, Blank & Jones heeft best lekkere mixen. Cosmic Gate tja verder wisselt het nogal.
Favo Track ATM: Damn Noa - Like a Prayer (Marco V's V.Ision Remix),push - tranzy state of mind 2002 (club mix) en nog veel meer nummers

Nou ervaring met grote feesten etc heb ik eigenlijk niet, nog beetje jong (volgens mijn ouders) en tja Delft is niet uit te gaan en gebeurt ook niks. Bne keer in Nighttown geweest vond wel superkick. Maarja zo ongeveer enigste echte uitgaan voor mij. Baal d'r wel van maar gaat dit jaar verandering in komen:)
Tha Force
Egte naam: Mattijs
Waarom op dit forum?: Ik kom al een hele poos om trancEaddict ennuh kd8 laak me maar es aanmelden op et forum.
Music Style: Trance, Progressive, veel sorten trance maar vooral tog vaak uplifing! Soms ook HardHouse en heel af en toe Techno
Favo DJ's: Armin van Buuren, Tiësto, Judge Jules, Paul Oakenfold, Paul van Dyk en nog wel een aantal.
Favo Producers: RIVA, L-Vee (Airwave etc.), Signum, Armin van Buuren, Carlo Resoort, Svenson & Gielen, M.I.K.E (o.a. Push), Nick Warren & Jodt Wisternoff (Way Out West) en nog wel meer, maar om ze nou allemaal op te schrijven!
Favo Track ATM: Way Out West - Mind Circus (Gabriel & Dresden Mix), voor Top 5 check mn site of mn signature!
tijs08
quote:
Originally posted by Tha Force
Egte naam: Mattijs

WAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!

zo das toevallig! dis echt de eerste keer in mijn leven dat ik iemand tegen kom die ook Mattijs:eyes: heet met 2Ts zonder H!!

en dat in 20 jaar tijd :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland