return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Voor alle Newbie's

John
omdat ik in zon 3 weken maar 6 posts heb gedaan (vakantie, druk, school, druk), ben ik gedregradeerd tot newbie...

naam: John (spreek uit als: djon, sjon, sjonnie, ofiets anders geheel naar keuze als et er maar enigszinds op lijkt)
leeftijd: 19
huisdieren: 1 hond en 2 vissen
waarom op dit forum: only godd knows
music style: trance? et gaat om et nummer niet om de muziekstijl, soort, artiest enzow
favo producers: marco v, bervoets&de goeij, ron hagen&pascal m/signum, cosmic gate, dj scot project (laatste 2 vooral om de remixen: en als die dj scot project remix van parla & pardoux - liberte echt is..dan ja dan umm..dat zou heel jammer zijn)
favo dj: marco v, piet bervoets en clive king deed ook wel goed zn best afgelopen zaterdag:) (meer dus een dj van et moment...was de eerste keer dattik em zag)
favo track atm: ben nie zo op de hoogte de laatste paar weken...
woody van eden - together (morph remix) is wel relax
en de blank & jones remix van de dierenwinkeljongens mag er ook wel zijn.
Marco Harleman
Echte Naam: Marco
Leeftijd: 24(11-10-1977)
Waarom dit forum: Voor de vragen, voor de gein, voor de muziek, en nog honderd andere redenen.
Music Style: trance, club, hardhouse niet echt, soms techno
Favo Dj: Tiësto, Armin van Buren, Erick E, Jean, Roog, Judge Jules, Marco V, en vele anderen
Favo live set atm: Tiesto @ DD, Marco V @ IC
-=Re-GrOoVeD=-
Echte Naam: Galen (spreek je uit als Gay-len :D )
Leeftijd: 15 (19-09-1986) ik weet het, ik ben f*cking jong
Waarom dit forum: Geen idee, het roelt hier gewoon!!
Music Style: (Hard)Trance, Club, Hardhouse, Techno
Favo DJ: Tiësto, Paul van Dyk, Armin van Buuren, Carl Cox enz...
Favo live set atm: Tiesto live @ Dutch Dimension 2-2-2002
DJ_Massive
naam: massive
leeftijd: jong
beroep: TA-broekie

:clown:
ChooChoo
Ok, ik ben hier ook al een tijdje, maar je hoort amper wat van mij duzzz...:

Echte Naam: Hans
Leeftijd: 18 (09-09-1983)
Waarom dit forum: Ging hier al heeeel lang geleden al een keertje kijken, vond het wel grappig, maar toen zag ik het nut er niet van in om de registreren:). Maar hier hoor je nog wel eens wat nieuwtjes, dus vandaar...
Music Style: Trance, Progressive (varieert tussen deze 2 stijlen soms uplifting, soms echte hele diepe progressive)
Favo DJ: Tiësto, PvD, Armin van Buuren, Dazzle, James Holden blablablabla... ennuh ME :p (of mag dat niet :D)
Favo track atm: Project Medusa vs. Exor - Moonshine (Exor pt II mix) Echt weer 'back to the old times' uplifting.
Favo live set atm: Tiesto live @ DD

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland