|
|
| Eye-Riz |
over newbies, en Petrus vindt dat hij wel mag posten en wij niet (wij niet omdat wij geen niewbies zijn, en hij wel omdat hij de thread is begonnen (ook al is ie geen newbie) :p
Petrus zorgt wel goed voor zijn thread... niet vergeten water te geven he? Dan blijft ie goed groeien :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
over newbies, en Petrus vindt dat hij wel mag posten en wij niet (wij niet omdat wij geen niewbies zijn, en hij wel omdat hij de thread is begonnen (ook al is ie geen newbie) :p
Petrus zorgt wel goed voor zijn thread... niet vergeten water te geven he? Dan blijft ie goed groeien :p |
:rolleyes:
Begin dan een andere thread over welke stad het meest crimineel is. |
|
|
| Optimus |
aaahhhhh, wat een lief kindje!!
*aai over bol*
ben jij dat trouwens ghehehe:D:D:D |
|
|
| Gurian |
| quote: | Originally posted by Optimus
idd ja |
Zegt er ook eentje wat komt zelf uit ASO den haag
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
| TANK!E |
NAAM: TANK!E (zo noemen ze me al sinds m'n 10de, dus laat maar zo)
LEEFTIJD: 21
STAD: ik ben een dordtse rotterdammer of een rotterdamse dordtenaar
WAAROM: ik kom hier al een tijdje voor de tracks en de livesets en ik heb pas sindskort ontdekt dat er ook een forum is :o . :clown: ennne forumpies; /me likie
FAVO STYLES: Hardhouse, Progressive, Techno (in een grote zaal :p)
FAVO DJ'S/PRODUCERS: Tiesto, Tom Harding, Cosmic Gate, Marco V, Seb Fontaine, Dave Seaman, enne, eh, ik bent er nog een paar vergeten :clown:
(die hollandse vlaggen hieronder/boven/rechts betekenen niet dat ik het zoontje van janmaat:whip: ben, maar dat ik trots ben op de nl 'house'scene) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|