return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 
Voor alle Newbie's

total woot
als je het zo stelt, heb ik eigenlijk ook niets beters te doen (draai ook loop alle feesten af en draai ook af en toe)
zo genoeg?
grtz
//j o o s t
Ja, is goed joh. Ik zorg wel altijd dat imb gewoon de nieuwste tracks heb enzo. Maar draaien, nee. Niet dat ik het niet leuk vind, maar heb ik nog nooit gedaan en kan het niet.
TomaskE-V
Mensuh die uit Rellmond komen en ook nog eens zichzelf K.nattick noemen....'t kan tegenwoordug niet slechter.....

;)
TomaskE-V
Tsjah, 't is ook allumaal sow nieuw hier voor mij....kdacht eerst reageren en dan pasz mezelf voorstellen. Check hierboven...

Meteen de 'goede' toon zettuh hè! ;)

Goed, me isz dus:
-Tomas,
-21 jaar,
-woonachtig innut mooie Nuenen nabij Eindhoven.

Kben pasz sinds korte tijd (en mede door twee vrienden van mij die hier ook rondhangen) een redelijke trance addict. Nog weinig kennis in me hoofd zittuh, juist daarom heb ik me hier aangemeld. 1 ding wat ik wel al weet is dat Marco V zeer goed bezug isz. Ach, misschien komt het omdat ie uit de 'goede' provincie komt. ;)
Okeej, tot nu toe leek me dit wel genoeg...maybe kom je me nog weleens tegen hier. Want nu ik me eindelijk aangemeld heb kannik me denk ik niet meer inhouden niet overal op te reageren....

Grz,

Tomas.;)
K.nattick
quote:
Originally posted by DjRV

Lekker belangrijk man.....

And so be it! Hebt gewoon 100% gelijk...so ksal sowiets in de toekomst niet meer doen LEERMOMENT en Tomaske Veej....kheb vandaag Marco V. Con.fusion gekocht...errug fijne ceedee om je stereo tot het uiterste mede op te poken of in de automobiel.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland