|
|
| K.nattick |
| Heej mensen...kben al sowat een jaar geregistreerd en volgde het forum daarvoor ook al. Ben na de 'crash' teruggevallen met m'n postaantal. Echt veel posten doe ik niet, komt omdat meestal wattik vind al tig keer gezegd is. Misschien toch wat actiever worden. Anyways, ben K.Nattick (kinetic...energetisch...housen!!!) 21 jaartjes en over een kort tijdje 22. Studeer communicatie en werk des zaterdags veel te vroeg als postbode. Dat wasset weer. Binnenkort meer over mij. En ow ja...voor mensen diejjet kennen...ik woon in HelmondDeLinkste...één van de meest criminele steden van Nederland gelooffik. Massel! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by K.nattick
En ow ja...voor mensen diejjet kennen...ik woon in HelmondDeLinkste...één van de meest criminele steden van Nederland gelooffik. Massel! |
lekker belangrijk hoe crimineel jou stadje is,als jij der zo 1 bent bennik blij dat jij weinig post. |
|
|
| Joost008 |
| quote: |
Original Posted by Henkie_henk
W000000T RaalTe hoOlIgAns! kom je zeker ook vaak in die tent daar.. kut hoe heet die ookalweer.. leerenlampe whahahahahaaaaa
*sorry* |
Ey we gaan nie f*cke met lampe he :D:D , tja het is eigelijk ook best wel een ballentent maarja we zorge altijd wel dat het gezellig wordt he ;) Ben je dr ook wellus geweest dan??
Grtzz |
|
|
| Sandman |
| quote: | Originally posted by K.nattick
HelmondDeLinkste...één van de meest criminele steden van Nederland gelooffik. Massel! |
YEAH RIGHT. als je roekeloos over straat lopen crimineel vindt...dan wil ik je misschien nog wel geloven. Muhahaa
:D:D:D:D:D:
Sandman |
|
|
| HaZZa |
Goed, om dan maar ff met de newbies mee te gaan, kheb me eigenlijk nooit echt goed voorgesteld, en omdat ik nogal tegen de TA-clan opkijk, met Optimus en Petrus en LT ensow, wil ik me ff proper voorstellen
Naam: Harrie
Nickname: HaZZa, 'gekregen' van een paar engelse wijfe die me zo begonnen te noemen. Kheb ze allebei maar ff geboinkd om ze straf te geven...nou ja, 1 dan. Maar die was wel ut lekkerst!! :))
Opleiding: ben halverwege december gestopt met naar school gaan. Dat wil dus niet zeggen gestopt met school. Ik sta nog steeds ingeschreven, en ontvang nog steeds mn 700 piek studiebeurs per maand.
Vanaf a.s. Maandag begin ik in Assen met de AMO. De Algemene Militaire Opleiding. Ja mensen, jullie lezen het goed, vanaf maandag hebben we ook een soldaat als TA :)
Leeftijd: 19 jaartjes
Favo genre: Ik neig meer naar uplifitng trance, al ben ik niet weg van een stevige technoavond. Nix is zo heerlijk dan gewoon domweg stampen op de muziek en feesten. Trance luister ik meer omdat ik ut mooi vindt.
Favo nummer: Dat is en blijft Yves Deruyter - Feel Free. Als je hem nog niet hebt, fix em dan meteen, je moet dat nummer hebben. Fix wel de 12:21 (jaseker, bijna een kwartier...:)) versie.
Favo track atm: Midway - Monkey Forest is errug lekkah, en verder is dat nummertje can Beam Vs. Cyrus - Lifestyle (Megara Vs. DJ Lee Remix) toch ook wel errug rieleks.
Favo DJ's: Tiesto is gewoon een meester, maar Armin is voor mij toch de man. En dan heb ik het over de muziek die ik luister. Op de dansvloer maakt het me weinig uit wie er draait. Als Jean maar met zn fikken van de tafels afblijft. Die staat bovenaan op de DJ's-Die-Ik-Graag-Een-Keer-Op-Hun-Bek-Wil-Slaan-Lijst. Eikel met zn geskretsj.
Dat was het |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|